וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להולאנד יוצע שכר זהה לדה בראונה, באיירן מינכן מרימה ידיים

מנצ'סטר סיטי בהצעה מפתה לחלוץ דורטמונד, קאן מודה: "כלכלית, זה מעבר לדמיון שלנו". וגם: "לבנדובסקי יאריך חוזה? לוקח זמן לשכנע אותו"

תקציר: בורוסיה דורטמונד - וולפסבורג 1:6/ספורט1

אחרי שבגרמניה דיווחו כי מעברו של ארלינג הולאנד למנצ'סטר סיטי הוא בגדר "עניין של זמן", באנגליה האירו זרקור על פרטים נוספים מהעסקה הנרקמת. על פי ה"דיילי סטאר", אלופת אנגליה, שהפכה לפייבוריטית במירוץ אחרי חלוץ בורוסיה דורטמונד בעקבות פגישה עם נציגיו בתחילת החודש, תציע לנורבגי שכר שבועי של 375,000 פאונד בשבוע, זהה לסכום של המשתכר הבכיר בקבוצה - קווין דה בראונה שהאריך חוזה בעונה שעברה.

שחקן בורוסיה דורטמונד ארלינג הולאנד. Christof Koepsel, GettyImages
באיירן מינכן מרימה ידיים. הולאנד/GettyImages, Christof Koepsel

מנצ'סטר סיטי כמובן אינה הקבוצה היחידה שחושקת בשירותיו של הנורבגי, שכן גם ריאל מדריד, ברצלונה ופריז סן ז'רמן רצו לרכוש אותו מהשוורצגלבן. בינתיים, נדמה שקבוצה אחת כבר הרימה ידיים במאבק, וזו היריבה מבית של דורטמונד - באיירן מינכן.

שבוע לפני הקלאסיקר, בו הבווארים יוכלו לעשות צעד גדול לעבר זכייה באליפות גרמניה עשירית ברציפות, המנכ"ל ושוער העבר אוליבר קאן התייחס לכוכב היריבה: "לא היינו עושים את העבודה שלנו בצורה ראויה אם לא היינו חושבים עליו. הוא חלוץ נהדר ושחקן מעניין לקראת העתיד, אך מבחינה כלכלית זה מעבר לדמיון שלנו. דיברנו על האפשרות הזו הרבה, אבל כפי שמתיאס זאמר אמר - זה גורם לכאב ראש".

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
לוקח זמן לשכנע אותו. לבנדובסקי/רויטרס

קאן דיבר גם החלוץ הנוכחי של קבוצתו, רוברט לבנדובסקי, שהוזכר כמי שעשוי לעבור לברצלונה בתום העונה: "לנבדובסקי בקשר איתנו ואנחנו רוצים שיישאר כמה שאפשר. לפעמים אנשים חושבים שזה כמו משחק מחשב, שאתה רק לוחץ על משהו והחוזה מוארך. רוברט הפך אצלנו לשחקן הטוב בעולם, הבקיע 30-40 שערים בעונה. לפעמים שחקנים כאלה חושבים לנסות משהו אחר ולוקח זמן לשכנע אותם. יש גם היבטים כלכליים שכמועדון אנו צריכים לחשוב אך לנהל כי גם באיירן סבלה בשנתיים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully