וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק מכשול אחד נותר: "הולאנד למנצ'סטר סיטי - עניין של זמן"

ב"בילד" דווח שהנורבגי בדרך לתכולים, אך טרם הושגו הבנות לגבי העמלות של נציגיו. וגם: בעלי הסיטיזנס ירכוש את פאלרמו?

התקציר: מנצ'סטר סיטי וליברפול נפרדו ב-2:2 מרתק במשחק העונה באנגליה/ספורט1

הדיווחים בנוגע לעתידו של ארלינג הולאנד ממשיכים לתפוס כותרות באירופה, והטרי ביותר מביניהם, שפורסם אמש (שישי) בגרמניה, קושר את חלוץ בורוסיה דורטמונד למנצ'סטר סיטי. לפי ה"בילד", מעברו של הנורבגי לקבוצה של פפ גווארדיולה הוא "עניין של זמן", כשרק מכשול אחד מונע את סגירת העסקה.

ב"בילד" נטען כי גווארדיולה לא רק נתן אור ירוק לצירופו של הולאנד, אלא ביקש ספציפית שהכוכב בן ה-21 יחזק את הסגל של אלופת אנגליה המכהנת, כאשר לפי הדיווח גם הולאנד עצמו מעוניין לשחק במדים התכולים. עם זאת, מנצ'סטר סיטי עדיין לא הצליחה להגיע להבנות עם נציגיו של החלוץ, סוכן העל מינו ראיולה ואביו של השחקן, אלפי הולאנד ששיחק במדי הסיטיזנס שלוש שנים. כידוע, השניים דורשים עמלות גבוהות בתמורה לחתימה של הולאנד, והקבוצה האנגלית תצטרך למצוא פתרון לסוגיה זו כדי להשלים את העסקה.

באשר לגווארדיולה, העיתונאי פבריציו רומאנו דיווח אמש כי במנצ'סטר סיטי מאמינים שהמנג'ר יתחייב למועדון לטווח הארוך, שכן פפ "מרגיש מאוד בנוח" עם המעמד והתפקיד שלו.

ארלינג הולאנד שחקן נבחרת נורבגיה. רויטרס
בדרך לסיטי? הולאנד/רויטרס

בנושא אחר, הכתב ג'אנלוקה די מרציו מ"סקיי איטליה" טען כי הבעלים של מנצ'סטר סיטי, שייח' מנסור העומד בראש קבוצת "סיטי פוטבול", מעוניין לרכוש את המועדון האיטלקי פאלרמו. הקבוצה מסיציליה, שהייתה כזכור התחנה הראשונה של ערן זהבי בחו"ל, הייתה חברה קבועה בשתי הליגות הראשונות באיטליה, עד לפשיטת הרגל בקיץ 2019 שהורידה אותה לליגה הרביעית. מאז, פאלרמו הצליחה לעלות לסרייה C, וכעת דווח כי מטעם "סיטי פוטבול" הגיעה פנייה לגבי האפשרות שמנסור ואנשיו ישקיעו במועדון מארץ המגף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully