וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הדרבי בגביע: 0:2 למילאן על גנואה, 1:3 לאינטר על ספציה

לאאו ומסיאס כבשו והרוסונרי שמרו על פסגת הסרייה A, האלופה נהנתה משערים של ברוזוביץ', מרטינס וסאנצ'ס והשיגה ניצחון שלישי ברציפות לראשונה מאז ינואר

תקציר: מילאן - גנואה 0:2/ספורט1

המחזור ה-33 בליגה האיטלקית נפתח כבר הערב (שישי) עם שני משחקים של שתי המועמדות הבכירות לזכייה באליפות - מילאן ואינטר, שייפגשו לדרבי אדיר ביום שלישי בגומלין חצי גמר הגביע האיטלקי אחרי תיקו מאופס במשחק הראשון.

אינטר הוציאה לדרך את המחזור עם 1:3 בחוץ על ספציה, תוצאה שהשיבה אותה לפסגה לשעה קלה, אלא שמיד לאחר מכן גם מילאן עשתה את המוטל עליה כשגברה בסן סירו 0:2 על גנואה ובכך שבה למקום הראשון, לפחות עד שאינטר תשלים את משחקה החסר.

חלוץ אינטר לאוטרו מרטינס. Gabriele Maltinti, GettyImages
עלה מהספסל כדי להבטיח את הניצחון. לאוטרו מרטינס/GettyImages, Gabriele Maltinti

ספציה - אינטר 3:1

מאמן אינטר סימונה אינזאגי ביצע מספר שינויים בהרכב, גם במחשבה על גומלין חצי גמר הגביע האיטלקי ביום שלישי נגד מילאן, דרבי אדיר שמצפה לנו אחרי 0:0 במפגש הראשון, אבל זה לא שינה לאינטר שהשיגה 1:3 בחוץ על ספציה, חיברה שלושה ניצחונות רצופים לראשונה מאז ינואר וגם כבשה את הפסגה לשעה קלה. אחרי 1:1 ביניהן בסיבוב הראשון, הפעם מרצלו ברוזוביץ' נהנה מבישול של דנילו ד'אמברוסיו כדי להעלות את הנראזורי ליתרון אחרי 31 דקות. אחרי שעה של כדורגל, סימאונה העלה מהספסל את לאוטרו מרטינס ואלכסיס סאנצ'ס והם אלו שהצטרפו לחגיגה - הארגנטיני כבש מבישול של איבן פרישיץ' בדקה ה-73 וגם סידר לחברו הצ'ילאני שער שחתם את תוצאת הסיום בדקה ה-94. בין לבין, ג'וליו מאג'ורה (88) רק צימק. כזכור, לאינטר משחק חסר והיא עדיין תלוייה בעצמה אם ברצונה לזכות באליפות שנייה ברציפות.

עוד בוואלה!

"בין מילאן, אינטר ונאפולי - אין פייבוריטית": המירוץ באיטליה נפתח

לכתבה המלאה
רפאל לאאו, שחקן מילאן. Marco Luzzani, GettyImages
עצר את רצף תוצאות התיקו. רפאל לאאו/GettyImages, Marco Luzzani

מילאן - גנואה 0:2

הרוסונרי שוב הציגו יכולת פושרת והפעם זה עוד היה במשחק בית נגד המדורגת לפני האחרונה בטבלה, אבל למזלה היא עצרה רצף של שתי תוצאות תיקו מאופסות, ניצחה 0:2 ושמרה על המקום הראשון בליגה, לפחות עד שאינטר תשלים את המשחק החסר. רפאל לאאו כבש כבר בדקה ה-11 ומי שהכפיל את היתרון היה ג'וניור מסיאס בדקה ה-87 ולאחר בדיקת VAR, שער שהוריד את מפלס הלחץ בסן סירו אחרי שהקבוצה סיימה בחמש תוצאות תיקו בשמונת המשחקים האחרונים. בעוד שלאאו וג'וניור מסיאס שמרו על תקוות הרוסונרי לזכות באליפות ראשונה מאז 2011, עבור גנואה זהו הפסד שלישי ברציפות בליגה וגם היה זה כאמור הפסד שלישי העונה למילאן, לה היא נכנעה גם בתום הארכה לפני חודש וחצי במסגרת הגביע.

הצלע השלישית במירוץ האליפות, נאפולי, תארח ביום שני את רומא של ז'וזה מוריניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully