וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה יצא להגנתו של סטפן: "גם לאדרסון זה כמעט קרה"

מאמן מנצ'סטר סיטי התייחס לטעות שכנראה עלתה בהדחה מהגביע ב-3:2 לליברפול. אליסון: "באנגליה אוהבים לעשות את זה, אבל אני תמיד רוצה לשחק"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ליברפול 3:2/ספורט1

מנצ'סטר סיטי עברה ביום ראשון שעבר בהצלחה את משחק העונה בפרמיירליג. אמנם היא נפרדה ב-2:2 ביתי נגד ליברפול, אבל זו הייתה חלוקת נקודות שבזכותה האלופה נותרה בפסגת הטבלה והיא נותרה אחראית לגורלה בקרב האליפות לקראת שבעת מחזורי הסיום.

אתמול (שבת) הן נפגשו פעם נוספת, הפעם באצטדיון וומבלי בחצי גמר הגביע האנגלי, אבל הייתה זו ליברפול שיצאה עם ידה על העליונה בזכות 2:3 פנטסטי ועם הכרטיס לגמר, כך שחלום הקוואדרופל של המייטי רדס נותר בחיים ואילו הסיטיזנס נותרו כעת עם מאבקי הליגה וליגת האלופות "בלבד".

זאק סטפן, שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הלך גם הגביע. גווארדיולה שילם על הבחירה בסטפן/רויטרס

ליברפול ירדה למחצית ב-0:3 יוצא דופן, אבל אין ספק ששיחת היום היא ההחלטה של המנג'ר פפ גווארדיולה לעלות בשער עם זאק סטפן, השוער האמריקאי שהשתהה עם הרחקת הכדור, נכנע ללחץ של סאדיו מאנה וראה את הסנגלי דוחק מקו השער את השני של ליברפול בדרך לניצחון.

מיד עם שריקת הסיום ניגשו שני השוערים הנוספים של הסיטיזנס, אדרסון וסקוט קארסון, לנחם את סטפן הצעיר, וגם גווארדיולה יצא להגנתו: "זו הייתה תאונה, ותאונות קורות. אני משוכנע שהוא לא רצה שזה מה שיקרה, אבל אלו דברים שקורים כשמנסים לשחק כדורגל. זה גם כמעט קרה לאדרסון במשחק הקודם נגד ליברפול".

אליסון, חברו הטוב של אדרסון בנבחרת ברזיל וכמובן שוערה של ליברפול, נשאל על בחירתו של גווארדיולה ללכת במשחקי הגביע עם שוער המשנה והשיב: "אנחנו רצינו לנצח ושזה מה שאנחנו לוקחים מהמשחק. המאמנים באנגליה אוהבים להחליף בין השוערים לפעמים וגם אצלנו אני וקאוימין קלהר חלקנו דקות בגביע הליגה, אבל עבורי זה חשוב לקחת חלק בכל המשחקים. המאמן שלהם סומך על השוערים שלו ומבחינתו הכל טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully