וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו כבש שלושער בניצחון מנצ'סטר יונייטד, ארסנל שוב הפסידה

נוריץ' כבר חזרה מפיגור 2:0, אבל הפורטוגלי קבע 2:3 בכדור חופשי וחגג שלושער 60 בקריירה. גם טוטנהאם הפסידה והפער מהמקום הרביעי צומק

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - נוריץ' 2:3/ספורט1

המשחק המרכזי באנגליה היום (שבת) הוא חצי גמר הגביע באצטדיון וומבלי בין מנצ'סטר סיטי לליברפול, אבל במקביל נערכו משחקים גם בליגה ושם הקרב על המקום הרביעי נפתח לחלוטין בעקבות ההפסדים של טוטנהאם וארסנל, כשמנצ'סטר יונייטד עלתה למקום החמישי בזכות שלושער של כריסטיאנו רונאלדו ב-2:3 על נוריץ'. ברנטפורד השיגה ניצחון דרמטי על ווטפורד שמתקרבת לירידה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שלושער. רויטרס
הגיע ל-15 שערי ליגה. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - נוריץ' 2:3

כריסטיאנו רונאלדו לא מוכן לוותר על הכרטיס לליגת האלופות. מנצ'סטר יונייטד אמנם מקרטעת ועסוקה יותר בהכנות לעונה הבאה ומינוי מאמן חדש, אבל הפורטוגלי רוצה להשיג את המקום הרביעי והשאיר במו רגליו סיכוי לכך עם שלושער שני ברציפות שלו בליגה באולד טראפורד ו-60 בקריירה המפוארת (50 במדי הקבוצות ו-10 בנבחרת). אנתוני אלנגה הכין לרונאלדו את הראשון אחרי איבוד של בן גיבסון בדקה השביעית, לאחר מכן CR7 הוסיף שער בנגיחה, אבל נוריץ' לא ויתרה וידעה לחזור עם שער בכורה של קירן דאוול שגם בישל לטמו פוקי את השוויון. הקהל האדום ידע שרק רונאלדו מסוגל למנוע עוד תוצאה מביכה, ואכן הכוכב הגדול דאג לכך עם כדור חופשי חד אל הרשת שהחזיר את המארחת למקום החמישי, מרחק שלוש נקודות בלבד מטוטנהאם. רונאלדו הגיע ל-15 שערי ליגה לצד השישה שכבש בליגת האלופות, וזו העונה ה-16 ברציפות שבה הוא חוצה את רף 20 השערים בכל המסגרות.

דקה 7: גול! אלנגה חטף כדור לגיבסון ומסר ברחבה לרונאלדו שכבש שער קל. 0:1 מהיר לזכות מנצ'סטר יונייטד.

דקה 32: גול! פרננדש הרים כדור קרן מצד ימין ורונאלדו הקדים את השומר שלו ונגח פנימה. ה-14 שלו בליגה וזה 0:2 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 45: גול! התקפה טובה של נוריץ' מצד שמאל הסתיימה עם כדור רוחב חזק של פוקי, אל הראש של דאוול שנגח מקרוב את שערו הראשון בפרמיירליג. רק 2:1.

דקה 52: גול! הלם באולד טראפורד, אחרי כדור עומק נפלא של דאוול שהשאיר את פוקי במצב ממנו לא החמיץ מול דה חאה. נבדקה אפשרות לנבדל, אבל השוער אושר ונוריץ' חגגה 2:2.

דקה 76: גול! מי אם לא רונאלדו? המארחת קיבלה כדור חופשי מרחק 20 מטרים מהשער, הפורטוגלי בחן את החומה ואז ירה כדור חזק בחצי גובה אל הפינה של השוער. שלושער שני שלו תוך קצת יותר מחודש - 2:3 למנצ'סטר יונייטד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לאנדרו טרוסאר, שחקן ברייטון חוגג. רויטרס
הספרס בהלם, ברייטון חוגגת. טרוסאר/רויטרס

צפו בטוטנהאם נכנעת לברייטון

תקציר: טוטנהאם - ברייטון 1:0/ספורט1

טוטנהאם - ברייטון 1:0

רצף הניצחונות של המארחת נקטע אחרי ארבעה משחקים, ואנטוניו קונטה מקווה שלא ישלם מחיר כבד במאבק על הטופ 4 על שלוש הנקודות שאבדו. שבוע אחרי שניצחו 1:2 את ארסנל, השחפים מדרום אנגליה היממו גם את היריבה הצפון לונדונית עם שער דרמטי בדקה ה-90. לאנדרו טרוסאר, שכבש גם בניצחון בשבוע שעבר, מצא את הפינה הרחוקה של הוגו לוריס והדהים את האוהדים המקומיים.

פרייזר פורסטר שוער סאות'המפטון מול נונו טבארס שחקן ארסנל. רויטרס
מנע מארסנל לחזור. פרייזר פורסטר/רויטרס

צפו בארסנל מפסידה לסאות'המפטון

תקציר: סאות'המפטון - ארסנל 0:1/ספורט1

סאות'המפטון - ארסנל 0:1

הפסד ליגה שלישי ברציפות לתותחנים, שממשיכים לאבד גובה בקרב על הכרטיס הרביעי לליגת האלופות ונסוגו למקום השישי. סאות'המפטון, שהשיגה רק נקודה מ-15 האחרונות בליגה וחטפה שישייה מצ'לסי במחזור הקודם, ידעה הפעם לשפר את משחק ההגנה שלו וקיבלה הופעה נפלאה מפרייזר פורסטר בין הקורות. באחת ההזדמנויות הבודדות שלה גם ידעה לעקוץ והבלם יאן בדנארק הכריע את המשחק רגע לפני סיום המחצית הראשונה. ניצחון ראשון לסיינטס על ארסנל מאז דצמבר 2018, מיקל ארטטה שוב בצרות.

פונטוס יאנסון שחקן ברנטפורד עם מאמנו תומאס פרנק. רויטרס
ברגע האחרון. פונטוס יאנסון חוגג עם מאמנו תומאס פרנק/רויטרס

ווטפורד - ברנטפורד 2:1

כדור חופשי מדוד של כריסטיאן אריקסן מצא בדקה ה-96 את הראש של הקפטן השבדי פונטוס יאנסון, וברנטפורד חגגה ניצחון ליגה שלישי רצוף שקירב את רוי הודג'סון והצרעות לליגת המשנה. כריסטיאן נורגור הדני העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-15 ועמנואל דניס הגיב עם השוויון בדקה ה-54, אבל דווקא כשנראה היה שווטפורד עושה סוף לרצף הפסדי הבית, הגיע הבישול של אריקסן וקבע הפסד עשירי ברציפות.

בראשון:

ניוקאסל - לסטר סיטי

ווסטהאם - ברנלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully