וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי התנצלה על התנהגות אוהדיה: "לא מייצגים אותנו"

עודכן לאחרונה: 16.4.2022 / 21:04

המועדון וגווארדיולה הביעו חרטה אחרי ביזוי דקת הדומייה לזכר הרוגי הילסבורו. המאמן לא רצה לסכן את דה בראונה והודה: "הסגל של ליברפול טוב יותר". באנגליה טענו: "המשחק נגמר עוד לפני שהתחיל"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ליברפול 3:2/ספורט1

חלום הטרבל של מנצ'סטר סיטי נגנז הערב (שבת) עם הפסד 3:2 לליברפול בחצי גמר הגביע האנגלי. הסיטיזנס פיגרו 3:0 בהפסקה אחרי מחצית מחשמלת של ליברפול, ולמרות שכבשו שער שני בתוספת הזמן, זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

אוהדי מנצ'סטר סיטי. רויטרס
ביזו את דקת הדומייה. אוהדי מנצ'סטר סיטי/רויטרס

עוד לפני המשחק התרחש אירוע מכוער, כאשר אוהדי הסיטיזנס ביזו את דקת הדומייה לזכר 97 אוהדי ליברפול שנהרגו באסון הילסבורו. התכולים התנצלו בפני היריבה בהודעה רשמית שפרסמו: "המועדון מאוכזב מאוד מהתנהגות חלק מהאוהדים שלנו. המועדון מתנצל מעומק ליבו בפני כל מי שקשור לליברפול". גם המאמן המאוכזב, פפ גווארדיולה, הוסיף בנוגע לתקרית: "האוהדים לא מייצגים את מי שאנחנו רוצים להיות".

בנוגע למשחק עצמו, גווארדיולה כלל בסגל את קווין דה בראונה שהיה בספק אחרי שנפצע נגד אתלטיקו מדריד, אך לבסוף בחר שלא לשתף אותו: "לא רציתי לקחת סיכון ולאבד אותו למשחקים הבאים". פרט לבלגי, גם קייל ווקר נעדר בשל פציעה, כאשר הבלם הבכיר רובן דיאש גם כן לא כשיר כבר תקופה ארוכה. "כרגע הסגל של ליברפול טוב יותר", אמר גווארדיולה, "במחצית הראשונה היינו פאסיבים".

עוד בוואלה!

ליברפול חולמת על קוואדרופל: "ניצחנו את הקבוצה הטובה בעולם"

לכתבה המלאה
זאק סטפן, שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
גווארדיולה הגן עליו. סטפן/רויטרס

מי שאולי עלה לסיטיזנס בהדחה הוא שוער המשנה, זאק סטפן, שבדומה לשער משחקי הגביע עד כה קיבל הזדמנות לפתוח במקומו של אדרסון. השוער האמריקאי התמהמה עם הכדור ליד קו השער בדקה ה-17, סאדיו מאנה העירני ארב לו ודחק לרשת את ה-0:2. עם זאת, המנג'ר הספרדי בחר שלא לתקוף, אלא להגן על השוער שלו: "זו הייתה טעות, זה קורה. אני בטוח שזה לא היה בכוונה".

בעקבות המחצית הראשונה בה ליברפול שטפה את המגרש בוומבלי, ב"דיילי מייל" טענו כי ה"משחק נגמר עוד לפני שהוא התחיל", ונימקו: "זה נגמר כאשר דה בראונה נפצע בקרב נגד אתלטיקו מדריד. זה נגמר כאשר שחקני סיטי, המותשים פיזית ורגשית, עשו את דרכם במנהרה אחרי הקרב במנהרה באצטדיון במדריד. זה נגמר כאשר גווארדיולה, שביצע שבעה שינויים ב-11, שידר שהוא מתעדף את הליגה ואת ליגת האלופות, ואי אפשר להאשים אותו בזה. הסגל של סיטי לא עמוק כמו של ליברפול, ולא משנה עד כמה סיטי תנסה להסתיר את זה, זכייה ראשונה בליגת האלופות הפכה למטרה הקדושה שלה, וכל דבר אחר הוא משני. זה נגמר כאשר יורגן קלופ נתן לכמה משחקניו הבכירים מנוחה נגד בנפיקה וכשהוא עלה הערב עם ההרכב החזק ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully