וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול חולמת על קוואדרופל: "ניצחנו את הקבוצה הטובה בעולם"

האדומים בגמר הגביע לראשונה אחרי עשור בעקבות ה-2:3 על מנצ'סטר סיטי. קלופ: "במחצית הראשונה שיחקנו את הכדורגל הכי טוב שלנו אי פעם". אליסון על האפשרות לזכות בארבעה תארים: "חולמים, אבל בצניעות ועם רגליים על הקרקע"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ליברפול 3:2/ספורט1

שישה ימים בלבד אחרי ה-2:2 בליגה, ליברפול הצליחה לצאת עם ידה על העליונה ב"קלאסיקו" החדש של הכדורגל האנגלי עם 2:3 ענק בחצי גמר הגביע על מנצ'סטר סיטי. בזכות הניצחון, המרסיסיידרס הבטיחו את מקום בגמר הגביעי אחרי עשור ושמרו על חלום הקוואדרופל בחיים.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
בדרך לגמר נוסף בוומבלי. קלופ/רויטרס

"ליברפול קטעה את חלום הטרבל של מנצ'סטר סיטי והשאירה את חלום הקווארדופל שלה בחיים", נכתב ב"סקיי", "גם אם סיטי לא הופיעה, 45 הדקות הראשונות של ליברפול היו מרהיבות. הם שיחקו עם יותר רעב מאשר היריבה וכפו על סיטי רצף של טעויות".

"במחצית הראשונה שיחקנו אולי את הכדורגל הכי טוב שלנו אי פעם", חגג המאמן יורגן קלופ, "כמות האיכות שיש לסיטי משוגעת, אבל גם לנו היו את הרגעים שלנו. ניצחנו את הקבוצה טובה בעולם".

עוד בוואלה!

מנצ'סטר סיטי התנצלה על התנהגות אוהדיה: "לא מייצגים אותנו"

לכתבה המלאה
שחקן ליברפול סאדיו מאנה חוגג עם טרנט אלכסנדר ארנולד. GLYN KIRK/AFP, GettyImages
גיבור המשחק. מאנה חוגג/GettyImages, GLYN KIRK/AFP

גיבור המשחק של האדומים היה ללא ספק סאדיו מאנה, שהבקיע צמד במחצית החלומית של האדומים. מאז שהגיע לאנגליה ב-2014, הסנגלי הבקיע עשרה שערים מול הסיטיזנס בכל המסגרות, יותר מכל אחד אחר. רק מול קריסטל פאלאס (שתפגוש את ליברפול בגמר הגביע אם תדהים את צ'לסי בראשון) הבקיע מאנה יותר שערים: "זה יום מיוחד. לנצח במשחק כזה, במיוחד כשמדובר בחצי גמר, זה דבר גדול. התחלנו נהדר, בשער הראשון שלי השוער טעה, אבל לחצנו עליהם בדרך לטעויות. זה הסגנון שלנו וזה עשה את ההבדל. הקוואדרופל זה החלום שלנו ונילחם על זה".

אחרי הזכייה בגביע הליגה, האדומים ישובו בחודש הבא לוומבלי בניסיון לזכות בגביע האנגלי לראשונה מאז 2006. בצל עומס המשחקים, גם אליסון הודה שהאפשרות לזכות בארבעה תארים בעונה אחת קורצת לשחקנים בסגל: "אין לנו הרבה זמן לחשוב על זה, תמיד מתרכזים במשחק הבא ובאתגר הבא. אנחנו חולמים על זה, אבל חולמים עם הרגליים על הקרקע ובצניעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully