וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד מתמוגגת: "גבירותיי ורבותיי, כריסטיאנו רונאלדו!"

CR7 שוב סיפק תשובה מושלמת אחרי דיווחים שהוא לא רצוי. באנגליה תהו: "כמה פעמים הוא כבר הציל את יונייטד? הוא חפר אותה מהבור"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - נוריץ' 2:3/ספורט1

לפני חודש וכמה ימים, התקשורת האנגלית עסקה בהרחבה בכך שרלף רנגניק מאס בכריסטיאנו רונאלדו ולא רוצה אותו במנצ'סטר יונייטד. יום או יומיים חלפו והפורטוגלי כבש שלושער ב-2:3 דרמטי במיוחד על נוריץ'. והתסריט הזה חזר על עצמו באופן דומה גם היום (שבת).

ביממה האחרונה דיווחו בששון באנגליה שהמאמן המיועד, אריק טן האח, העביר מסר לפיו הוא לא רוצה את CR7 באולד טראפורד בעונה הבאה. אז מה עשה רונאלדו? הבקיע שלושער נגד נוריץ', ושוב העניק במו רגליו 2:3 למנצ'סטר יונייטד. זה היה למעשה השלושער השני ברציפות של החלוץ בן ה-37 באולד טראפורד, אחרי שלא שיחק ב-1:1 נגד לסטר.

זה היה השלושער ה-60 בקריירה של רונאלדו; 50 בקבוצות ועוד 10 בנבחרת. "כמה פעמים רונאלדו הציל את מנצ'סטר יונייטד?", תהו ב-BBC, "הוא כבר בן 37 וכוחו עדיין במותניו. הוא חפר את יונייטד החוצה מהבור פעם נוספת".

"גבירותיי ורבותיי, כריסטיאנו רונאלדו!", התמוגגו בעמוד הטוויטר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד, אחרי שלוש הנקודות והשערים מספר 13, 14 ו-15 של הפורטוגלי בליגה.

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
שערים מספר 13, 14 ו-15 העונה בליגה. רונאלדו/רויטרס

לניצחון של מנצ'סטר יונייטד היום הייתה חשיבות מכרעת בעיקר לאור ההפסדים של טוטנהאם וארסנל שנאבקות איתה על המקום הרביעי והכרטיס לליגת האלופות. השדים האדומים עדיין במצב פחות טוב מהיריבות, אבל חזרה בגדול לתחרות.

"רונאלדו הבקיע שלושה שערים מאוד חשובים עבור הקבוצה. הוא שחקן גדול שתמיד מנסה למצוא את השער", אמר השוער דויד דה חאה, "לא שיחקנו טוב, היינו צריכים יותר שליטה נגד נוריץ' בבית, אבל העיקר שלקחנו נקודות. זה ניצחון יקר כי עדיין יש לנו סיכוי להגיע למקום הרביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully