וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי לקראת ההכרעות: "עונה טובה? 20 שערים וזכייה בתואר"

הסקורר הישראלי מתכונן ללסטר סיטי ובעיקר לגמר הגביע נגד אייאקס: "לא האמנתי שבגיל 34 אתמודד על תארים בקבוצה כמו פ.ס.וו"

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - ואלוויק 0:2/ספורט1

ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן יארחו מחר (חמישי, 19:45, ספורט2) את לסטר סיטי למשחק הגומלין ברבע גמר הקופרנס ליג. ההולנדים במצב מצוין ואחרי 0:0 באנגליה הם בהחלט מסוגלים לסיים את העובדה ולעלות לחצי הגמר. המשימה גדולה והפוקוס עליה, אבל בהולנד לכולם ברור שבפ.ס.וו כבר מדברים גם על גמר הגביע נגד אייאקס (ראשון, 19:00, ספורט1).

"אנחנו רוצים לזכות באליפות, בגביע ובקונפרנס ליג", אמר החלוץ הישראלי בריאיון בהולנד, "אם אסיים את העונה עם 20 שערים ונזכה בתואר, זה יהיה טוב. אני מעדיף את זה מאשר לכבוש 30 שערים ולסיים בלי תואר. אני חושב שבשלב הזה של הקריירה שלי זה נהדר שאני יכול להתמודד עם תארים במועדון גדול".

שחקן פ.ס.וו איינדהובן, ערן זהבי, מול שחקן לסטר סיטי, קירנן דיוסברי הול. ANP, GettyImages
מזמן לא הניף תואר חשוב. זהבי/GettyImages, ANP

זהבי המשיך: "אם לפני חמש שנים הייתם אומרים לי שאשחק בפ.ס.וו ואתמודד על זכיות בתארים בגיל 34, הייתי אומר שאתם משוגעים. אבל זו המציאות ואני עושה הכול כדי לנצח. וזה מתחיל עם גמר הגביע נגד אייאקס ביום ראשון. המשחקים נגדה תמיד משוגעים, תמיד משהו קורה. ניצחנו אותם 0:4 בגביע יוהאן קרויף (הסופר קאפ) ואז הם ניצחו אותנו 0:5 בליגה".

זהבי נזכר במפגש הקודם עם אייאקס, בו הקבוצה מאמסטרדם כבשה שער שהיה צריך להיפסל, וסיכם: "משהו תמיד קורה כששתי הקבוצות הכי טובות נפגשות ואני מצפה שכך יהיה גם הפעם. אני מאוד מתרגש לקראת הגמר".

זהבי כבש העונה 16 שערים ב-40 הופעות בכל המסגרות, 8 מהם בליגה (ב-21 משחקים). הוא אמור לחזור להרכב נגד לסטר סיטי מחר, אחרי שקיבל מנוחה בניצחון הקליל 0:2 על ר.ק.ס בו שותף רק בדקות הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully