וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סי וינקוביץ' תובעים את בית"ר ירושלים ביותר מ-2 מיליון שקל

13.4.2022 / 9:03

שני הזרים המפוטרים הגישו באופן רשמי תביעות בפיפ"א. הגנאי לא מצא קבוצה אחרי שחלון העברות נסגר והתביעה שלו כוללת סעיף של נזק מקצועי. אם ביה"ד יפסוק לטובתם, בית"ר תהיה מחויבת לשלם את מלוא הסכום גם במקרה של הליך פירוק

תקציר: הפועל נוף הגליל - בית"ר ירושלים 2:0/ספורט1

שחקני בית"ר ירושלים עד חודש ינואר האחרון, אדווין ג'סי ומרקו ינקוביץ', הגישו באופן רשמי תביעות בפיפ"א נגד המועדון בעקבות פיטוריהם והתרת חוזיהם באופן חד צדדי בשל המצב הכלכלי של המועדון.

לג'סי היה חוזה עד לתום העונה הנוכחית ואילו לינקוביץ' חוזה לעונה נוספת. הגנאי לא מצא קבוצה עד תום החלון ההעברות והתביעה שלו כוללת סעיף של נזק מקצועי שנגרם לו. סכום התביעות של השניים מגיע ליותר מ-2 מיליון שקל.

חשוב לציין שגם אם המועדון יפנה להליך פירוק בעתיד, חובות הקשורים לתביעות בפיפ"א לא נמחקים. המשמעות היא שבהנחה שבית הדין של ההתאחדות לכדורגל העולמית יפסוק לטובת השניים, החובות כלפיהם יישארו של המועדון ויעברו לבעלים הבא. נגד בית"ר כבר עומד פסק דין החלוט בעניינו של אנטואן קונטה (600 אלף שקל וצובר ריביות).

שחקן בית"ר ירושלים אדווין ג'סי. דני מרון
בדרך לפיצוי. ג'סי/דני מרון

הפלייאוף התחתון ייצא להפסקה של שבועיים ולאחר מכן בית"ר ירושלים תתארח אצל הפועל ירושלים. ניצחון יבטיח לה סופית את ההישארות בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully