וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך לא ישחק בחצי גמר הגביע לנוער. אשדוד רוצה לשמור על התואר

13.4.2022 / 12:30

אחרי הנסיקה בבוגרים, מכבי תל אביב לא מתכוונת להשיב את הטאלנט לנוער. היום חצי הגמר נגד המחזיקה (19:00, אצטדיון ר"ג)

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

אוסקר גלוך שרשם ביום שני ערב בכורה חלומי בהרכב מכבי תל אביב, עם שער והופעה מצוינת נגד מכבי חיפה, לא יהיה הערב בסגל קבוצת הנוער שתתמודד בחצי גמר גביע המדינה עם מ.ס. אשדוד (אצטדיון רמתן גן, 19.00). במכבי תל אביב החליטו שהקשר עובר לסגל הבוגרים ויתרכז במשימות שיש לקבוצה של מלאדן קרסטאיץ' עד סוף העונה.

במכבי תל אביב שמוליכה את טבלת ליגת העל לנוער יחסרו כאמור את גלוך, אבל גם בלעדיו יש כמה שחקנים בולטים בקבוצה שמחפשת דאבל העונה. בין היתר משחקים בקבוצה אוראל באייה ובר לין שכבר קיבלו העונה דקות בבוגרים של מכבי תל אביב בגביע המדינה מול מכבי יפו. שחקנים בולטים נוספים הם מגן נבחרת הנוער רוי רביבו, בנו של חיים רביבו, ורוי נאוי.

מ.ס. אשדוד בהדרכת אלי לוי היא מחזיקת גביע המדינה מהעונה שעברה. מספר שחקנים בולטים בה הם נועם מוצ'ה, אדיר לוי, שקד חכמון וסהר רביבו. בעיני רבים משחק באשדוד השחקן הזר הטוב ביותר בליגת העל לנוער, מרטין אטמנגה, ששיחק העונה כבר בבוגרים של אשדוד תחת רן בן שמעון.

אוסקר גלוך שחקן מכבי תל אביב מול בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה. אריאל שלום
לא מביט לאחור. גלוך/אריאל שלום

על רקע ההצלחה של נבחרת הנוער להעפיל לאליפות אירופה ומה שעשה שלשום גלוך מול מכבי חיפה, ירכזו שני חצאי גמר גביע המדינה היום עניין רב. במשחק הראשון ייפגשו מכבי פתח תקוה ומכבי נתניה כבר בשעה 16:00 באיצטדיון רמת גן. למעט נתניה, כל השלוש שישחקו היום נאבקות ביניהן גם על האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully