וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר נגד לוזון: "צריך לדעת להיפרד בלי להפיץ סיפורי רפש"

המאמן שפוטר ממכבי פתח תקוה פרסם תגובה ארוכה: "חשבתי שברגע מכריעים צריך קור רוח, אבל זכותו של לוזון לקבל החלטות"

אבי לוזון מדבר על פיטורי ניר קלינגר קבוצתו מכבי פתח תקוה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: ניר חן

קצת פחות מיממה אחרי שפוטר ממכבי פתח תקוה, ניר קלינגר פרסם היום (רביעי) הודעה בה פירט על התחושות שלו בעקבות במהלך. זו הקבוצה השנייה העונה ממנה קלינגר מפוטר. הוא התחיל את העונה בהפועל תל אביב, סיים את תפקידו ב-19 בדצמבר וכעבור 10 ימים החליף את גיא לוזון במכבי פתח תקוה.

"לקחתי יום אחד להירגע ולעכל. יש לי את הזכות כאדם וכספורטאי להיות מאוכזב, כואב ועצוב כשמפטרים אותך ממקום עבודתך", כתב קלינגר, "בוודאי שהייתי בטוח ב-100 אחוז שאצליח להשלים את המשימה שלשמה הגעתי למכבי פתח תקוה לפני 3 חודשים ו-15 משחקים".

המאמן המשיך: "מהצד שלי חשבתי שברגעים מכריעים כאלה צריך לשמור על קור רוח ולא לפעול תחת לחץ. מצד שני לאבי לוזון יש את הזכות לקבל החלטות לפעול כראות עיניו. אבל עדיין צריך לדעת להיפרד בצורה מכובדת בלי להפיץ סיפורי רפש מיותרים רק כעובדות יבשות".

ניר קלינגר מוצג כמאמן מכבי פתח תקוה עם אבי לוזון. לילך וייס רוזנברג
פרידה בטונים צורמים. קלינגר ולוזון לפני כמה חודשים, אחרי המינוי/לילך וייס רוזנברג

קלינגר הוסיף: "בוודאי שציפיתי מעצמי ומהקבוצה ליותר ועדיין הקבוצה השתפרה והשתנתה מאז השינויים שעשינו בחלון ינואר. סגרנו פער של 3 ו-4 נקודות בהתאמה משתי היריבות העיקריות לתחתית. ועכשיו אלו קרבות הראש בראש שיכריעו".

"מההתכתבויות שלי עם השחקנים הבוקר אני מרגיש שהם בטוחים בעצמם ויעשו הכל להשאיר את הקבוצה בליגה. אני מאמין ובטוח שהקבוצה חזקה ומוכנה למחזורי הסיום ומחזיק אצבעות לשחקנים שלי
שישלימו את המשימה. מאחל בהצלחה מכל הלב למועדון מכבי פתח תקוה וחג פסח שמח וכשר לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully