וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יכולת חלשה וענייני משמעת: הפועל באר שבע מודה ש"משהו בקבוצה כבה"

11.4.2022 / 6:10

גם שער השוויון לא השכיח את המשחק המאכזב מול הפועל תל אביב: האורחים הגיעו יותר נלהבים ("איך זה יכול להיות?"), שחקנים עשו פרצופים בחילופים ואפילו השופטים לא נותנים להם כלום: "כל שבוע משהו אחר מקפח אותנו". וגם: מצב הפצועים לפני מכבי תל אביב

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 2:2/ספורט1

גם שער השוויון של מריאנו באריירו שחילק נקודות להפועל באר שבע ולהפועל תל אביב, לא הצליח להמתיק את הגלולה המרה בסיום התיקו בטרנר שהרחיק את הקבוצה של אלונה ברקת ממירוץ האליפות. בהפועל באר שבע הודו אמש: "הגענו לשני המשחקים האחרונים בלי אנרגיות. משהו כבה בקבוצה אחרי פגרת הנבחרות". התוצאה אמש אמנם היתה 2:2, אבל היא עושה עוול לשחקני הפועל תל אביב שהגיעו לשלל מצבים מצויינים מול עמרי גלזר שרשם משחק טוב. "לא יכול להיות שהפועל תל אביב תגיע למשחק כזה חשוב לנו עם יותר אנרגיות", אמר בתום המשחק גורם במועדון. "איך יכול להיות שהפועל תל אביב שלא רצה לאליפות ולא יכולה לצמק את הפער ממכבי חיפה ל-4 נקודות, תרצה יותר ותרוץ יותר? במחצית הראשונה נראינו כמו קבוצה שלא מגיע לה להיות במקום בו היא נמצאת וחבל. אם היינו מנצחים, היינו מקטינים את הפער ל-4 ממכבי חיפה ולחיפה יש את מכבי תל אביב בבלומפילד. הכל היה יכול להיות אפשרי, אבל לא כמו שנראינו".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע עם גל לייבוביץ' שופט כדורגל ישראלי. דני מרון
אפילו השופטים נגדם? ברדה/דני מרון

המאמן אליניב ברדה ניסה למצוא איזו נקודת אור בסיום כשציין לטובה את העובדה שהקבוצה ידעה להשוות בסיום ולא להפסיד, אבל גם הוא יצא מאוד מאוכזב מההופעה של הקבוצה. ברדה גם מתכוון לתת את הדעת לענייני משמעת קטנים שליוו אתמול את המשחק, בעיקר בכל מה שקשור לשחקנים שהוחלפו ולא קיבלו זאת בצורה נאותה או לכאלה שספגו כרטיסים צהובים מיותרים.

בהפועל באר שבע לא רוצים להתעכב יותר מדי על עניין השיפוט, אבל יש במועדון כאלה שחושבים שהקבוצה נוהגת בצורה יותר מדי ג'נטלמנית נוכח היחס לו היא זוכה מהשופטים. לפני שבוע מול מכבי חיפה טעה אוראל גרינפלד כשהרחיק את דנילו אספרייה ואמש נפסל לרותם חטואל שער על עבירה שקרתה כמה מהלכים לפני השער ולראיה גל לייבוביץ' השופט המרכזי לא חשב תוך כדי המשחק שהיתה בכלל עבירה. לייבוביץ' נקרא לעמדת המסך וקיבל בסוף את ההמלצה לפסול את השער שיכול היה לעשות 0:2 ואולי לגמור את המשחק. "אנחנו לא צריכים שהשופטים יעזרו לנו, אבל שבוע אחרי שבוע יש עניין שמקפח אותנו בצורה כזו או אחרת", אמר אמש שחקן בקבוצה. "מתי כבר אנחנו נהנה מאיזו החלטת שיפוט?".

רמזי ספורי שחקן הפועל באר שבע מול סתיו למקין שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
לא בכושר בפלייאוף. באר שבע/דני מרון

חמישה כרטיסים צהובים נשלפו אמש לשחקני הקבוצה אבל אף אחד מהם לא היה קריטי לחצי גמר גביע המדינה בעוד תשעה ימים מול מכבי תל אביב. ספק אם ניקיטה רוקאביצה ואיתי שכטר יהיו כשירים לכמה דקות בגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully