וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "זה מועדון עם רגש גדול, אני עם צמרמורות ודמעות"

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 22:45

מאמן הפועל תל אביב התייחס למחוות שנעשו לזכר תומר מורד אחרי ה-2:2 בבאר שבע. ברדה: "אליפות? לא מסתכלים על זה"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 2:2/ספורט1

ערב מרגש היה היום (ראשון) בבאר שבע כשהפועל תל אביב סיימה ב-2:2 מול הפועל באר שבע. המשחק הופסק לחצי דקה בדקה ה-14 כשכולם מוחאים כפיים לזכר 14 קורבנות הפיגועים בבאר שבע, חדרה, בני ברק ותל אביב בשבועיים האחרונים. שחקני הפועל תל אביב הוציאו חולצה לזכרו של אוהד הקבוצה תומר מורד, שהובא למנוחות היום בצהריים בכפר סבא אחרי שנרצח בפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב בחמישי.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
"לא היינו מספיק טובים". ברדה/דני מרון

מאמן באר שבע אליניב ברדה אמר: "במחצית הראשונה למרות שהובלנו לא היינו מספיק טובים. פתחנו את המחצית השנייה רע מאוד ולכן עשיתי שלושה חילופים והשתלטנו על המשחק. לשמחתי הצלחנו להשוות, אבל יש לנו עוד הרבה דברים לשפר. אנחנו מסוגלים להרבה יותר, בטח בבית. אני לוקח לחיוב את זה שחזרנו למשחק מפיגור. אני שמח שהכדור הגיע אל באריירו ושהוא סיים כמו שצריך. במחצית הראשונה כבשנו שער שנפסל על עבירה שהייתה שלושה מהלכים לפני כן ואלה עבירות שהשופט היה הכי קרוב אליהן ואין ל-VAR מה להתערב בזה. גם בשער שלהם הייתה עבירה על מיכה. זה גרם לשינוי מומנטום, אם אתה יורד במחצית עם 0:1 או 0:2 זה לא אותו דבר".

על מאבק האליפות אמר ברדה: "אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ולשחק הכי טוב, להשתפר ולהתבגר, להיות יותר טובים. בשני המשחקים האחרונים זה פחות טוב. אני לא מדבר על מאבק האליפות, השחקנים צריכים לדבר על זה במגרש ולהיראות כמו שהם נראו במשחקים הראשונים".

רותם חטואל: "אני מאוכזב מהתוצאה וגם מהשער שפסלו לי. אליניב והצוות נותנים לי ביטחון והייתי צריך את זה. אני ממשיך ממשחק למשחק ותמיד אוכיח את עצמי. אני שמח על ההזדמנות". על מאבק האליפות: "מסתכלים על עצמנו וחושבים ממשחק למשחק. היינו צריכים לנצח היום, אבל כלום לא גמור. נבוא לנצח את מכבי תל אביב במחזור הבא".

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב עם עוזרו נמרוד קוסטיקה. דני מרון
התרגש מאוד כשדיבר על תומר מורד. רפואה/דני מרון

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה אמר אחרי המשחק: "אפשר לסכם את המשחק ב-75 דקות בהן הגענו להמון מצבים. במחצית השנייה עלינו ליתרון ויכולנו להגדיל את התוצאה מעבר ל-1:2, אבל לצערי בדקה ה-75 הייתי צריך לעשות חילופים כפויים. חזרנו אחורה משום מה, אבל לשחק פה עם אווירה כזו ולהוביל 1:2, טבעי ששחקנים חוזרים קצת אחורה. אני מאוכזב מהתוצאה. הם שלטו ברבע השעה האחרונה, אבל לא הגיעו למצבים כמו שאנחנו הגענו. בסדר, ממשיכים למשחק הבא.

"כיף לשמוע שמשחקים טובים, אבל כשמשחקים טוב צריך לדעת להכריע משחקים. אני לא חושב שיש קבוצה שהגיעה פה לכמות מצבים כזאת. באר שבע קבוצה טובה עם מגרש ביתי מובהק, אבל אני מאוכזב. 75 דקות שלטנו ורבע שעה הם".

על התחושות במועדון, אמר רפואה: "התחושות קשות ואנחנו מסתובבים עם זה כבר כמה ימים. אני רוצה לשלוח תנחומים למשפחה. ראיתם את המחווה בשער הראשון, זאת הפועל תל אביב. אפשר להגיד הרבה על המועדון, אבל זה מועדון עם רגש גדול וצמרמורות ודמעות בעיניים. השבוע כל השחקנים ואני נהיה שם ושוב, אני רק יכול... זה דבר לא פשוט גם בשבילי כי אני מכיר אותו באופן אישי. המשחק, האמוציות, הכול ביחד".

קשר הפועל תל אביב דן איינבינדר: "יש לנו הרבה משחקים טובים בליגה. היה משחק מכובד מאוד לשני הצדדים, היה קצב טוב, שערים ואירועים. אני מאוכזב מאוד מהשער שספגנו. במחצית השנייה חזרנו מפיגור באצטדיון קשה מול קבוצה מצוינת. כולנו מאוכזבים, אבל ניקח את הדברים החיוביים ונמשיך הלאה. לא נגררנו למשחק פחות ספורטיבי שהיה. שמעתי שבעמדת השידור כעסו על האמוציות, אבל כששחקן שוכב על הדשא מן הראוי שהכדור ייצא החוצה ואז האמוציות לא יתחממו. צריך לנתח את הדברים כמו שצריך. גאים בקבוצה, רצינו לנצח בשביל האוהדים שבאו ותמכו".

על תומר מורד: "המועדון הראה הרבה עוצמות וגם הקהל, שהלך ללוויה. המועדון ארגן הסעות מהלוויה. כיף להיות ברגעים האלה במועדון הזה. ניקח את הצד האופטימי והיו הרבה דברים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully