וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת הזוג של תומר מורד ז"ל ספדה: "אפילו אלך למשחקים של הפועל ת"א"

קרין שגיא

10.4.2022 / 16:18

אוהדי הקבוצה הגיעו כדי לכבד את זכרו של ההרוג מהפיגוע בתל אביב שנטמן בכפר סבא. משם הם ייצאו בהסעות למשחק מול הפועל באר שבע (20:15)

תקציר: הפועל תל אביב - בני סכנין 1:2/ספורט1

תומר מורד, אוהד הפועל תל אביב ותושב כפר סבא שנרצח בפיגוע האכזרי בפאב האילקה שבתל אביב, הובא למנוחות בבית העלמין פרדס חיים בכפר סבא היום (ראשון). הפועל תל אביב הודיעה שבתום מסע ההלוויה תצאנה הסעות מבית העלמין ישירות לאצטדיון טרנר, שם תפגוש הקבוצה ב-20:15 את הפועל באר שבע.

הלווייתו של תומר מורד ז"ל, אוהד הפועל תל אביב. קרין שגיא
אוהדי הפועל תל אביב בהלוויה/קרין שגיא
בת הזוג של תומר מורד ז"ל בהלוויה. יותם רונן
פרידה עצובה. בת הזוג אריאל וינבלט בהלוויה/יותם רונן
תומר מורד, נהרג בפיגוע הירי, דיזנגוף תל אביב. אינסטגרם, צילום מסך
צעדו עמו בדרכו האחרונה. תומר מורד ז"ל/צילום מסך, אינסטגרם

בת הזוג של מורד, אריאל וינבלט, ספדה לו: זה היה אמור להיות סתם יום ראשון משעמם מול הטלוויזיה. לא מצליחה לקרוא מילים כמו ז"ל, אתה הרי כל כך חי. אני רוצה שכולם יידעו שהיית מלח הארץ. אני רוצה לומר לך תודה על זכות להיות איתך כשבע שנים. תודה על החוויות, על הערכים שלך שאקח איתי, על הצחוק החי שלך. תודה לעם ישראל על התמיכה".

"התרגשנו שנוכל להתחיל את החיים - להקים בית, להתחתן, להביא ילדים ולהיות מאושרים. החלומות נשברו לרסיסים . אפילו אלך למשחקים של הפועל, היית מאמין? אמרת החיים חזקים מאיתנו צריך, להמשיך את החיים, זו הצוואה שלך כנראה".

בתום המשחק, בשעה 22:20, ייצאו האוטובוסים בחזרה לבית העלמין בכפר סבא, עם עצירה אחת בתחנת השלום. היוזמה הזו הגיעה בעקבות פוסט של אוהד הפועל תל אביב בשם רועי פוליטי, שקרא לקהל האדום לבוא ולכבד את זכרו של מורד ולמשחק הערב האוהדים יגיעו גם בשביל תומר ז"ל.

פוליטי צייץ אמש בטוויטר: "הכוח של הקהל הזה הוא דבר שקשה להסביר במילים. תומר היה אחד מאיתנו, כמונו, ומחר הוא לא יצעד לבד בדרכו האחרונה. הפועל תצעד איתו".

בהמשך היום יתברר לאילו מימדים תתפתח היוזמה, שמזכירה במובן מסוים את מה שקרה בשנת 2014 עם אוהד מכבי חיפה שון כרמלי ז"ל, אשר בהלווייתו נכחו כ-20,000 איש, רבים מהם אוהדים ירוקים, זאת לאחר שנפל במבצע "צוק איתן".

כידוע, בפיגוע הירי שהתרחש ברחוב דיזנגוף בערב יום חמישי האחרון נרצחו בנוסף למורד גם חברו איתם מגיני וכן הקיאקיסט לשעבר ברק לופן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully