וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ' אישר: "אוסקר גלוך יפתח". בכר לא מתכנן שינויים

מאמן מכבי תל אביב הביע אמון בכישרון הצעיר, גם שמיר צפוי לפתוח. מכבי חיפה תמשיך עם אבו פאני ועלי מוחמד בקישור (ב', 20:30)

מחזור 29הסתיים11/04/2022
מכבי תל אביב
  • גלוך (28)
1:1
  • (90) שרי
מכבי חיפה
תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 2:3 על מכבי תל אביב/ספורט1

מכבי תל אביב

מכבי תל אביב עדיין לא ניצחה בפלייאוף העליון ואפשרה למכבי חיפה לברוח לה בפסגת הליגה, אבל מחר (שני, 20:30) היא תארח את המוליכה באצטדיון בלומפילד אולי למשחק ההזדמנות האחרונה שלה אם ברצונה לשוב למאבק האליפות. כמו במשחקים הקודמים, גם מחר דן ביטון שסובל מנקע בקרסול יחסר למאמן מלאדן קרסטאיץ' וזאת על אף שהקשר הגביר קצב באימונים. ביטון עוד לא כשיר לשחק וזו אחת הסיבות לכך שהמאמן הסרבי הקפיץ לקבוצה את הבוגרת את אוסקר גלוך, קשר קבוצת הנוער שעשוי לזכות לקרדיט ואולי אפילו כשחקן הרכב.

המאמן מלאדן קרסטאיץ' אמר במסיבת העיתונאים: "זה משחק גדול בכדורגל הישראלי, כל המדינה מצפה לו. היו לנו בעיות עם פציעות - דן ביטון בחוץ לתקופה ארוכה, אייל גולסה היה פצוע אבל היה איתנו באימונים האחרונים. טל בן חיים נפצע במשחק הקודם, לא היה בחלק האימונים אבל עכשיו הוא איתנו. אני לא רואה שום הפתעה בהכללת אוסקר גלוך בסגל, הוא השחקן הכי טוב בקבוצת הנוער ואנו עוקבים אחריו זמן רב, כמו אחרי שאר השחקנים הצעירים. עכשיו שמנו אותו בסגל והוא איתנו כל השבוע. זו סיטואציה טובה עבורו, יש לו איכות. מגיע לו להיות איתנו ולשחק. אני לא צריך אליבי, הוא יהיה במשחק ובהרכב הפותח. בעתיד לא יהיו שום הבדלים בין שחקן בוגר לצעיר, אם תהיה טוב תשחק. אין על גלוך לחץ, הלחץ הוא עליי וזה נכון לגבי כל השחקנים בקבוצה. זה הסיכון שאני לוקח, השחקנים רק צריכים להיות מרוכזים ולעשות את מה שהתאמנו עליו באימונים. אני לא צריך אליבי".

עדן שמיר אמר לקראת המשחק: "זה המשחק אולי הכי גדול בכדורגל הישראלי. המפגש הקודם עם מכבי חיפה זה הפספוס הכי גדול שלנו העונה. מבחינתנו הפער באמת גדול, רצינו שיהיה יותר קטן כשנגיע לליגה הזה, אבל אנחנו מכבי תל אביב ובכל משחק רוצים לנצח. הצהרות על אליפות כרגע פחות מעניינות אותנו. עברתי עונה של רכבת הרים. המאמן נתן לי אמון מלא והחזרתי לו. חזרנו מהולנד וחליתי בקורונה, נחלשתי ולקח לי זמן לחזור לעניינים. שחקנים אחרים תפסו את המקום, שיחקו טוב וזה מובן. עכשיו המאמן מחזיר אותי למגרש ואעשה הכול כדי להחזיר לו".

עדן שמיר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בלי הצהרות על אליפות כרגע. עדן שמיר/ברני ארדוב

בסוף השבוע פרסמה אופ"א את העונש שספגו הצהובים בעקבות אירועי המשחק מול פ.ס.וו איינדהובן בקונפרנס ליג והם נקנסו ב-29 אלף יורו. מכבי תל אביב השקיעה מאמצים גדולים בדרכים שונות כדי לאתר את המתפרעים, ולאחר שעשתה זאת הודיעה היום כי שני אוהדים הורחקו ממשחקי הקבוצה לתקופות ממושכות והמועדון מתכוון לגבות מהם את הקנס (15,000 יורו כל אחד) באמצעות נקיטת הליכים משפטיים.

כזכור, במחצית השנייה השופט האוסטרי הוריד את שתי הקבוצות מכר הדשא והמשחק הופסק למשך 9 דקות בעקבות השלכת חפצים מיציעי אוהדי מכבי תל אביב וזאת למרות אזהרות חוזרות ונשנות מצד השופט ובכריזה. במועדון חששו שהענישה תהיה קשה יותר ולא תסתפק בקנס ותו לא, אולם על הקבוצה הושת קנס כספי בסך 15,000 יורו בעקבות השלכת החפצים והקבוצה נקנסה בכמעט אותו הסכום, ב-14 אלף יורו, בגין חסימת המעברים ביציעים. אמנם מדובר בקנס בגובה כמאה אלף שקלים, אך סגירת יציעים או ענישה ללא קהל הייתה עלולה לעלות למועדון עוד יותר.

הרכב מכבי תל אביב: דניאל פרץ, אנדרה ג'ראלדש, עידן נחמיאס, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, עדן שמיר, גבי קניקובסקי, אוסקר גלוך, ג'ורג'ה יובאנוביץ', סטיפה פריצה.

עוד בוואלה!

ההפתעה של קרסטאיץ': אוסקר גלוך תורגל בהרכב למכבי חיפה

לכתבה המלאה
דן ביטון, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
שוב לא יעמוד לרשות קרסטאיץ'. דן ביטון/אריאל שלום

מכבי חיפה

האלופה תצא מחר בבוקר למלון ותשלים את ההכנות למשחק מול מכבי תל אביב. המאמן ברק בכר החליט להוציא 21 שחקנים, כשמחר ינופה שחקן אחד מהסגל. מי שלא ייצא שוב למלון עם הקבוצה הוא אורי דהן שלא נמצא בתוכניות המקצועיות ובעונה הבאה לא יישאר בקבוצה. בכר לא יעשה שינויים בהרכב כאשר מוחמד אבו פאני ועלי מוחמד ימשיכו לקבל קרדיט במרכז המגרש. "כל משחק עד סוף העונה הוא קריטי וחשוב", אמר שחקן בקבוצה. "ברור שיש עניין של יוקרה, אבל מבחינתנו מה שחשוב זה הנקודות".

כ-3,000 אוהדים ירוקים ילוו את הקבוצה, כשלפי השיח ברשתות החברתיות ישנם גם לא מעט אוהדים של חיפה שקנו כרטיסים ליציעי מכבי תל אביב.

בעניין אחר, במועדון הודיעו כי כל הכרטיסים לחצי גמר הגביע נגד הפועל חיפה נמכרו וכן למשחק הבית נגד בני סכנין במוצאי השבת הקרובה.

הרכב משוער: ג'וש כהן, מיקאל אלפונס, בוגדן פלאניץ', שון גולדברג, חוסה רודריגס, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, צ'ארון שרי, עומר אצילי, דולב חזיזה, דין דוד.

שחקן מכבי חיפה חוסה רודריגס. מאור אלקסלסי
שוב בצד שמאל של ההגנה. חוסה רודריגס/מאור אלקסלסי

טריוויה

* זה יהיה המפגש ה-170 בין הקבוצות בליגה הבכירה. המאזן עד כה: 49:70 למכבי תל אביב בניצחונות ועוד 50 משחקים לא הוכרעו.

* המהפך הגדול ב-2:3 הביתי במפגש הקודם קטע למכבי חיפה רצף של 18 משחקי ליגה ללא ניצחון על מכבי תל אביב. כעת היא מחפשת ניצחון חוץ ראשון על הצהובים מאז ה-0:2 באוקטובר 2016.

* מאז אותו משחק, שהיה למעשה ההפסד היחיד של מלאדן קרסטאיץ' במסגרת מקומית, מכבי תל אביב בלתי מנוצחת ב-12 מחזורים: תשעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו.

* מכבי חיפה מציגה את ההתקפה הטובה בליגה (67 שערים) וכבשה בכל משחק מאז ה-0:0 מול הפועל חדרה במחזור הפתיחה.

* דניאל בר נתן, שהיה השופט הרביעי במפגש הקודם, ינהל אותו בסך הכול בפעם השנייה בקריירה. בראשונה, בינואר 2015, הייתה זו מכבי תל אביב שניצחה 0:1 בחיפה מפנדל של ערן זהבי, כשהירוקים איבדו בהרחקות את דקל קינן ואדין צוצאליץ'.

האזינו: שלמה וייס על ההכנות של מכבי חיפה

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאל בר נתן
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 25132

במחזור הבא בפלייאוף העליון:

מכבי חיפה - בני סכנין (שבת, 20:00)
הפועל באר שבע - מכבי תל אביב (ראשון, 20:30)
הפועל תל אביב - מכבי נתניה (שני, 20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully