וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה של קרסטאיץ'? אוסקר גלוך תורגל בהרכב למכבי חיפה

9.4.2022 / 10:45

על רקע הירידה ביכולת ההתקפית של מכבי תל אביב, קשר קבוצת הנוער עשוי לקבל מקום ב-11 של הצהובים שרוצים לנצח את האלופה גם כדי להחזיר את הביטחון לקראת חצי גמר הגביע נגד הפועל באר שבע

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

האם מלאדן קרסטאיץ' מכין הפתעה גדולה בהרכב מכבי תל אביב לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום שני? אוסקר גלוך, קשר קבוצת הנוער של מכבי תל אביב שכבר מתאמן עם הקבוצה הבוגרת מספר שבועות, תורגל אתמול (שישי) בהרכב למשחק מחרתיים ועשוי לקבל מקום ב-11 על רקע הירידה באיכות של הקבוצה מבחינה התקפית. למכבי תל אביב נותרו עוד שני אימונים לקראת המשחק ומעניין יהיה לראות האם גם הערב יתורגל הקשר הצעיר באחד עשר.

כפי שכבר פורסם כאן, גלוך וחלוץ בית"ר תל אביב/בת ים דור תורג'מן, מתוכננים להיות שחקני הקבוצה הבוגרת בעונה הבאה, על אף גילם הצעיר. זה חלק מהתכנית החדשה של ברק יצחקי, שמשוכנע כי שחקנים צעירים ומוכשרים שמסיימים גיל נוער לא חייבים להיות מושאלים אוטומטית לקבוצה מהלאומית, אלא יוכלו להשתלב בקבוצה הבוגרת הראשונה.

אוסקר גלוך שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עשוי לקבל מקום ב-11. אוסקר גלוך/ברני ארדוב

על אף המרחק שנפתח ממכבי חיפה בטבלה, במכבי תל אביב רוצים מאוד לנצח מחרתיים, מכמה סיבות: הראשונה היא כמובן התחרות והיוקרה בין שני המועדונים הגדולים בארץ. הסיבה השנייה היא שמכבי תל אביב חייבת מבחינתה לחזור למסלול הניצחונות כדי להרים את עצמה לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה ברביעי הבא מול הפועל באר שבע. הפתיחה הרעה של הפלייאוף העליון עם שתי תוצאות תיקו מול בני סכנין ומכבי נתניה, החזירה את מכבי תל אביב לאחור ובמועדון רוצים מאוד לצבור שלוש נקודות כדי להחזיר את הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully