וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "המקרה עם נטע לביא היה חד פעמי, לפעמים פועלים מאמוציות"

10.4.2022 / 10:55

מאמן מכבי חיפה התייחס ל"הברזה" של הקפטן אחרי הפועל באר שבע, והזהיר לפני מכבי תל אביב: "לא תמיד אפשר לחזור מפיגור. הגביע? אם לא נתמקד במטרה הקרובה, נאבד גם את זו שתהיה בהמשך". פלאניץ': "הם עדיין במאבק האליפות"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 0:2/ספורט1

מכבי חיפה תוכל להוציא את מכבי תל אביב ממרוץ האליפות באופן סופי מחר (שני, 20:30), אם תנצח את הצהובים בבלומפילד ותגדיל את הפער בין הקבוצות ל-13 נקודות. היום מאמן האלופה ברק בכר דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

"זה משחק גדול מכל הבחינות, אבל אנחנו מתכוננים כמו לעוד משחק כי כל משחק עכשיו הוא מאני טיים. יש לנו שבוע להתכונן, אז יש גם מנוחה טובה לשחקנים וגם הכנה טובה מנטלית ופיזיולוגית. אנחנו באים מוכנים מאוד".

בכר התייחס גם למה שקרה עם נטע לביא אחרי הניצחון על הפועל באר שבע, כאשר קפטן הקבוצה לא נשאר לארוחה הקבוצתית לאחר ששותף לדקות בודדות במשחק: "נטע הוא הקפטן שלנו, הוא שחקן שאני וכולנו אוהבים. שחקנים פועלים מאמוציות לפעמים והיה מקרה חד פעמי שדיברנו עליו והשארנו מאחורינו", הבהיר בכר.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. מאור אלקסלסי
ניצחון ביום שני יקרב אותו מאוד לאליפות נוספת. ברק בכר/מאור אלקסלסי

כזכור, במפגש הקודם בין הקבוצות מכבי חיפה קטעה רצף של 18 משחקי ליגה ללא ניצחון על מחזיקת הגביע, אחרי שהפכה פיגור כפול לניצחון 2:3. "כדורגל הוא דבר דינמי, במשחק הקודם הגענו במומנטום אדיר ופתאום ספגנו פעמיים ב-10 דקות", הזכיר בכר. "אנחנו לא רוצים להיות בפיגור מוקדם כי לא תמיד אפשר לחזור. כל משחק מתפתח אחרת, לכן חשוב שנבוא מוכנים. מכבי תל אביב מאוד חזקה, בטח עם הקהל הביתי שלה".

המאמן סרב להתייחס למשחק מול הפועל חיפה בחצי גמר הגביע בשבוע הבא: "בסופו של דבר, אנחנו חייבים להתמקד במטרה הקרובה, אחרת נאבד את מה שיהיה בהמשך. יש לנו את כל האפשרויות, אבל אין לנו שום דבר ביד, נתמקד במשחק הבא ואז בזה שאחריו ואז בגביע. אין מה להתעסק כרגע בגביע. כל משחק הוא כל כך חשוב שאי אפשר לתכנן למשחק שאחריו".

בוגדן פלאניץ' הוסיף: "זה משחק גדול, מכבי תל אביב בקרב על האליפות ומן הסתם תרצה לנצח את המשחק. נצטרך להיות חכמים ולשחק ברמה שהצגנו מול באר שבע. אסור להיגרר לקצב שלהם. לגבי המאזן נגד מכבי תל אביב עד הניצחון האחרון: "אנחנו לא חושבים על זה. אנחנו רוצים לנצח כל משחק נגד מכבי תל אביב ולהגדיל את הפער. זו אחת הקבוצות הכי טובות בליגה. יובאנוביץ'? לא הכרתי אותו לפני כן, כי הוא התחיל לשחק אחרי שעזבתי את סרביה, אבל זה כמו מפגש עם כל חלוץ אחר".

בוגדן פלאניץ', שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יצטרך להתמודד עם יובאנוביץ'. פלאניץ'/מאור אלקסלסי

טריוויה

* זה יהיה המפגש ה-170 בין הקבוצות בליגה הבכירה. המאזן עד כה: 49:70 למכבי תל אביב בניצחונות ועוד 50 משחקים לא הוכרעו.

* המהפך הגדול ב-2:3 הביתי במפגש הקודם קטע למכבי חיפה רצף של 18 משחקי ליגה ללא ניצחון על מכבי תל אביב. כעת היא מחפשת ניצחון חוץ ראשון על הצהובים מאז ה-0:2 באוקטובר 2016.

* מאז אותו משחק, שהיה למעשה ההפסד היחיד של מלאדן קרסטאיץ' במסגרת מקומית, מכבי תל אביב בלתי מנוצחת ב-12 מחזורים: תשעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו.

* מכבי חיפה מציגה את ההתקפה הטובה בליגה (67 שערים) וכבשה בכל משחק מאז ה-0:0 מול הפועל חדרה במחזור הפתיחה.

* דניאל בר נתן, שהיה השופט הרביעי במפגש הקודם, ינהל אותו בסך הכול בפעם השנייה בקריירה. בראשונה, בינואר 2015, הייתה זו מכבי תל אביב שניצחה 0:1 בחיפה מפנדל של ערן זהבי, כשהירוקים איבדו בהרחקות את דקל קינן ואדין צוצאליץ'.

במחזור הבא בפלייאוף העליון:

מכבי חיפה - בני סכנין (שבת, 20:00)
הפועל באר שבע - מכבי תל אביב (ראשון, 20:30)
הפועל תל אביב - מכבי נתניה (שני, 20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully