וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד מכוון? במכבי תל אביב מבהירים: "ניתן הכול נגד פנרבחצ'ה"

10.4.2022 / 7:20

אחרי ההפסד להפועל חולון, הצהובים מסמנים את המשחק נגד הטורקים כדי לחזור למסלול: "לא רוצים מערבולת של הפסדים לפני הפלייאוף". בלייזר על ההפסד: "לוח המשחקים גרם לנו אולי להיות פחות מרוכזים"

תקציר: לבלואה של תומר גינת מנצחת 69:76 ליטקבליס הליטאית ביורוקאפ/ספורט1

רצף הניצחונות של מכבי תל אביב בכל המסגרות נקטע אמש (שבת) על תשעה כשהצהובים הפסידו 85:82 להפועל חולון בפתיחת הבית העליון בליגת העל. בעקבות ההפסד איבדה מכבי תל אביב את המקום הראשון בטבלה, ואם הפועל ירושלים תגבור על גליל עליון ביום שני, היא תמצא את עצמה במקום השלישי.

הצהובים ראו את חולון בורחים מספר פעמים במשחק ליתרון דו ספרתי, כשבכל פעם הם מצליחים לחזור, להפוך או להתקרב לשוויון, אך לא לקחת את השליטה במשחק. מכבי הייתה טובה מחולון בכל פרמטר במשחק חוץ מאשר בקליעה מבחוץ, שם חולון הפציצה 18 שלשות ב-46 אחוזים, והצהובים נתקעו על 6 בלבד ב-26 אחוזים.

היה זה ערב חלש במיוחד לשני הסקוררים המובילים של הקבוצה - סקוטי ווילבקין וג'יימס נאנלי שחיברו ביחד 6 נקודות ו-9 החטאות ללא קליעה מוצלחת מחוץ לקשת. מי שהיו יותר טובים היו קינן אוואנס עם 14 נקודות, אנטה ז'יז'יץ' עם 13 נקודות והרבה דקות על הספסל במחצית השנייה ורומן סורקין עם 11 נקודות.

סקוטי ווילבקין, שחקן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
משחק חלש במיוחד. ווילבקין/אודי ציטיאט

"הם פתחו בסערה וקלעו באחוזים מאוד גבוהים, 18 שלשות אלה מספרים גדולים אצלם בבית", סיכם עוז בלייזר את המשחק, "חולון קבוצה מוכשרת התקפית. אני גאה בחבר'ה שנלחמנו כל הזמן, למרות שלא השגנו את הניצחון, אנחנו בתהליך ונלמד מזה. ידענו שזה מה שיהיה, גם לפי הסגל שהם רשמו, זה מאצ'אפ שהוא לא קל, משהו שלא רגילים אליו. צריכים לדעת לעשות את ההתאמה, הם קבוצה מוכשרת עם קלעים טובים, נתנו להם לברוח בהתחלה ומאז רדפנו אחריהם. צריכים להיות יותר מרוכזים, לוח המשחקים אולי גרם לנו להיות פחות מרוכזים, היינו צריכים להיות יותר צמודים אליהם בהתחלה. נתנו להם זריקות פנויות, נלמד מזה כשנפגוש קבוצות קליעה".

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן, נועם לוי, דורון פרקינס. אודי ציטיאט
דילמה לקראת משחק היורוליג? לא אם תשאלו את אבי אבן/אודי ציטיאט

האזינו: אור שקדי על ההפסד של מכבי תל אביב

בקבוצה לא יצאו בהאשמות אחרי ההפסד, ובעיקר רוצים להימנע מרצף שלילי, כשהמטרה הקרובה היא המשחק נגד פנרבחצ'ה. במכבי היו עסוקים במהלך היממה שלפני המשחק בהבהרות כי הם הולכים להגיע ולנצח את ההתמודדות למרות שהפסד עשוי לסדר להם הגרלה נוחה יותר בשלב הפלייאוף ביורוליג, והמשיכו לדבוק בקו גם אחרי המשחק.

"אם היה למישהו ספק שאנחנו מתכוונים להגיע ולנצח את המשחק, אז ההפסד האחרון רק שם את החותמת שאף אחד לא יגיע במצב רוח הלא נכון ביום רביעי", אמר אחד מאנשי הקבוצה באזור החניה אמש בחולון, "אף אחד לא רוצה להיכנס לאיזו מערבולת של הפסדים לפני הפלייאוף. נגיע ברביעי, ניתן הכל כדי לנצח את פנרבחצ'ה, נעשה את זה גם נגד הרצליה, ונבוא כדי לעבור את ריאל מדריד בפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully