וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן חושש מרצף שלילי חדש: "נצטרך ללמוד מה קרה בפעם הקודמת"

מאמן מכבי תל אביב מקווה שההפסד בחולון לא ייצור אפקט כדור שלג ומצהיר: "לא נתעסק בחישובים נגד פנר". גודס לא חושב על אליפות

וושינגטון מתאמנת לקראת המשחק נגד שיקגו/הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

מכבי תל אביב נעצרה הערב (שבת) אחרי תשעה ניצחונות רצופים, עם הפסד 85:82 להפועל חולון. לפני ההכרעה בדבר זהות היריבה בפלייאוף היורוליג, הצהובים סבלו מיום חלש של הגארדים ומנגד ראו את חולון קולעת 18 שלשות בדרך למקום הראשון בליגה.

"אחרי מסע ארוך הגענו למשחק נגד קבוצה טובה באולם קשה. לא הצלחנו לקלוע באחוזים הרגילים שלנו וזה פגע בנו, בהגנה לא הצלחנו לעצור את הנשק הכי חשוב של הפועל חולון, השלשות, זה פגע בנו", ניתח מאמן מכבי תל אביב אבי אבן. "כשלא מספיק חדים בתוך המשחק עושים יותר מדי טעויות של ריכוז, נענשנו. לכל רצף יש את החיים שלו, עשינו רצף טוב בזמן קצר, אבל נצטרך ללמוד מה קרה בפעם הקודמת שיצר רצף לא טוב כדי שזה לא יקרה שוב. אין לנו הרבה זמן, נצטרך ללמוד ממה שקרה ברצף הלא טוב הקודם שלנו".

אבן מצהיר שהקבוצה תגיע לנצח את פנרבחצ'ה ביום רביעי, למרות הספקולציות על כך שהפסד יסדר לה יריבה קלה יותר בפלייאוף היורוליג. "בצורה הכי חדה שיש , אנחנו באים לנצח את המשחק הבא, לא מתייחסים לשום דבר אחר. אומרים שקבוצה אחת יותר טובה מהשנייה, אין לזה חוקים, לא מתעסקים בזה. זה לא נמצא אלינו בראש".

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן, נועם לוי, דורון פרקינס. אודי ציטיאט
הפסד יגרור הפסד? אבי אבן/אודי ציטיאט

בצד השני, גיא גודס חגג את הניצחון בצנעה: "שתי הקבוצות לא הגיעו רעננות למשחק הזה. אמרתי לשחקנים שאני גאה בהם, היו לנו ירידות במהלך המשחק ועשינו גם טעויות של עייפות, אבל שמרנו על הבית והייתה תצוגת עידוד של הקהל שלנו. היה ערב כדורסל מהנה וברמה גבוהה, שמח שניצחנו".

גודס טוען ש"אני לא חושב על אליפות, אלא חושב על ליגת האלופות ועל לנסות לעשות היסטוריה. אני לא יכול לראות יותר מדי קדימה. ניקח משחק אחרי משחק. אני מוצא את הדרך לשלב את כולם. אחד הדברים הטובים במשחק כל יומיים וחצי, זה שכולם תורמים וזה עוזר לחיבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully