וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות מופע שלשות: הפועל חולון גברה 82:85 על מכבי תל אביב

הסגולים צלפו 18 פעמים מחוץ לקשת וקטעו את המומנטום האדיר של האורחת. דלטון (24) ומגי (22) להטו, אוואנס ו-ווילבקין החטיאו בסיום

הבית העליון בליגת העל בכדורסל יצא הערב (שבת) לדרך עם דרמה גדולה, שהציבה רף גבוה במיוחד לקראת ההמשך. הפועל חולון, בזכות מופע של 18 שלשות, גברה בפעם השנייה העונה בביתה על מכבי תל אביב עם 82:85 דרמטי. הסגולים של גיא גודס עלו מספר פעמים ליתרון דו ספרתי במהלך המשחק, אך הצהובים, שדאגו לחפות על תצוגת השלשות עם שליטה בתוך הצבע, נשארו בעניינים. חולון קלעה 17 שלשות בשלושת הרבעים הראשונים, אך העובדה שצלפה מטווח זה רק פעם אחת ברבע האחרון איפשרה לאורחת לכפות סיום צמוד. יפתח זיו וקינן אוואנס החטיאו מקו העונשין ברגעים קריטיים, כאשר הגארד האמריקאי וסקוטי ווילבקין מחטיאים בסיום בדרך להפסד.

היידן דלטון להט עם 24 נקודות, טיירוס מגי הוסיף 22 אצל המנצחת. הקלעי המוביל של הצהובים היה אוואנס, שתרם 14. כעת, הסגולים יתמקדו בסדרת רבע גמר ליגת האלופות של פיב"א מול שטרסבורג, בה הם מובילים 0:1, בעוד מכבי תל אביב שעדיין לא יודעת את מי תפגוש בפלייאוף היורוליג, גילתה כי היא עשויה לשחק בערב חג, שבת או במוצאי יום השואה במהלך הסדרה.

גיא גודס מאמן הפועל חולון עם אבי אבן מאמן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
היום הם יריבים. אבן וגודס/אודי ציטיאט

מהלך המשחק

רבע 1: הסגולים פתחו את המשחק עם שלוש שלשות בשתי הדקות הראשונות. היידן דלטון, ג'ו רגלנד וכריס ג'ונסון, שגם קלע בצבע, קבעו 4:11 מהיר. ג'ונסון הוסיף עוד שלשה וגרם לאבי אבן להזעיק פסק זמן ב-4:14. רומן סורקין השאיר את האורחת בעניינים עם שבע נקודות, דרק וויליאמס צימק עם הטבעה, אך דלטון המשיך להתפוצץ עם 4/4 מהשלוש בדרך ל-15:25. במהלך הרבע סורקין נפצע בפניו, דימם וירד לקבל טיפול. רפי מנקו קלע את השלשה השמינית של חולון ברבע, והמארחת ירדה להפסקת הרבעים ביתרון 25:32.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב מצהירה: "להפסיד בכוונה? זה מתאים לקבוצות אחרות"

לכתבה המלאה
אנטה ז'יז'יץ', שחקן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
הצהובים נשארו בעניינים בזכות השליטה בצבע. ז'יז'יץ'/אודי ציטיאט
רומן סורקין, שחקן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
נפצע וירד לקבל טיפול. סורקין מדמם/אודי ציטיאט

רבע 2: הצהובים השלימו ריצת 0:11 עם פתיחת הרבע השני ועלו ליתרון 32:33 אחרי סל של יפתח זיו. דלטון המשיך במופע מחוץ לקשת והשלשה החמישית שלו קבעה 37:40 לחולון. סורקין חזר עם סרט על הראש וראה את עוז בלייזר חותם התקפה מתפרצת עם הטבעה בדרך ל-40:43. ג'ונסון השלים ריצת 0:7 של חולון עם שלשה מהפינה שקבעה 43:47. טיירוס מגי צלף שלשה אדירה וחולון הוביליה 46:50 בהפסקה.

שחקן הפועל חולון טיירוס מגי מול שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו. אודי ציטיאט
שלשה אדירה לפני ההפסקה. מגי מול דיברתולומאו/אודי ציטיאט
שחקני מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין, יפתח זיו. אודי ציטיאט
היריבה שלהם לא מפסיקה לקלוע מחוץ לקשת. ווילבקין וזיו/אודי ציטיאט

רבע 3: סקוטי ווילבקין קלע את הנקודות הראשונות שלו בפתיחת הרבע, שלשה של ג'ונסון ומגי צלפו מחוץ לקשת בדרך ל-54:61. מגי שוב קבע יתרון דו ספרתי של 54:64, שלשות של קינן אוואנס, דרק וויליאמס וג'ון דיברתולומאו צימקו ל-69:67. גיא פניני הצטרף למבול השלשות וקבע 67:72 לחולון אחרי שלושה רבעים.

דרק וויליאמס, שחקן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
צימק עם שלשה. וויליאמס/אודי ציטיאט
שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' מול שחקן הפועל חולון היידן דלטון. אודי ציטיאט
סיום דרמטי בחולון. דלטון מול ז'יז'יץ'/אודי ציטיאט

רבע 4: בלייזר פתח את הרבע האחרון עם שלשה שצימקה ל-72:70. רגלנד, עם סל ועבירה, הגדיל ל-70:77. דלטון, עם השלשה הראשונה של חולון ברבע, קבע 74:82, אך אוואנס צימק ל-82:80 עם שש נקודות רצופות. רגלנד החטיא שלשה, פניני ליקט את ריבאונד ההתקפה אך איבד לזיו, שדהר למתפרצת וסחט עבירה. הגארד הישראלי לא עמד בלחץ ופספס את הזריקה הראשונה - 81:82 לחולון 18 שניות לסיום. מגי דייק בשתי זריקות העונשין והעלה את קבוצתו ל-81:84. אוואנס דייק רק פעם אחת וקיבל הזדמנות להפוך עם שלשה אחרי חטיפה של וויליאמס, אך פספס. הצהובים קיבלו עוד הזדמנות כאשר אוואנס מסר בהכנסת הכדור לז'יז'יץ', אך הסנטר לא הצליח לתפוס ואיבד את הכדור. ווילבקין קיבל הזדמנות להכריע מחצי מגרש, אך פספס וחולון ניצחה 82:85.

סקוטי ווילבקין, שחקן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
החטיא מחצי מגרש בסיום. ווילבקין/אודי ציטיאט
כריס ג'ונסון, שחקן הפועל חולון. אודי ציטיאט
חגיגה סגולה. ג'ונסון/אודי ציטיאט

קלעו להפועל חולון: היידן דלטון 24 נקודות (7 מ-13 לשלוש), טיירוס מגי 22 ו-5 ריבאונדים, כריס ג'ונסון 14 ו-5 אסיסטים, ג'ו רגלנד 7 ו-7 אסיסטים, רפי מנקו 6, פרדריק בורדיון 5, גיא פניני 5, מייקל קייזר 2. עומר טל (06:35 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו למכבי תל אביב: קינן אוואנס 14 נקודות, אנטה ז'יז'יץ' 13, רומן סורקין 11 ו-6 ריבאונדים, יפתח זיו 10 ו-6 ריבאונדים, דרק וויליאמס 9 ו-5 ריבאונדים, עוז בלייזר 7, ג'ייק כהן 6, ג'ון דיברתולומאו 6, סקוטי ווילבקין (2 מ-12 מהשדה) ו-5 אסיסטים, ג'יימס נאנלי 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully