וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב חג או שבת, ומוצאי יום השואה: הלו"ז של מכבי תל אביב ביורוליג

9.4.2022 / 20:42

המשחק הרביעי בסדרת הפלייאוף, אם יהיה בו צורך, יתקיים ביד אליהו מעט לאחר צאת יום הזיכרון לשואה ולגבורה. המשחק השני ייערך בערב שביעי של פסח או ביום שישי. ובמקרה של משחק חמישי - האם הוא יתקיים ביום העצמאות?

סיכום השבוע של ספורט1, 7.4.2022/ספורט1

מכבי תל אביב תדע רק ביום רביעי נגד מי תתמודד בפלייאוף של היורוליג, אבל לוחות הזמנים של סדרות רבע הגמר כבר פורסמו. את המשחק הרביעי, אם תגיע אליו, תיאלץ האלופה הישראלית לארח במוצאי יום הזיכרון לשואה ולגבורה - בעוד אוהדיה הדתיים לא יוכלו בכל מקרה לצפות במשחק השני.

אם הצהובים ינצחו את פנרבחצ'ה במשחק האחרון של העונה הסדירה, הם יסיימו במקום החמישי בטבלה ויפגשו בסדרה את ריאל מדריד. במצב כזה, הסדרה תיפתח ביום רביעי הבא (20 באפריל) ומשחק מספר 2 יתקיים כעבור 48 שעות, ביום שישי.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין עם אבי אבן. אודי ציטיאט
יריבה ומיקום עדיין אין, לו"ז כבר יש. סקוטי ווילבקין ואבי אבן/אודי ציטיאט

במקרה של הפסד ביתי השבוע לפנר, מכבי תסיים שישית ותיאבק על הכרטיס לפיינל פור עם אולימפיה מילאנו. המשחק הראשון יתקיים בשלישי הבא (19 באפריל) והשני ביום חמישי, ערב שביעי של פסח.

אגב, המשחק החמישי והמכריע בסדרות אמור להתקיים בשבוע של יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה (שיחל בשלישי בערב) ויום העצמאות (רביעי בערב וחמישי). מכבי כבר ביקשה להופיע בעת הצורך ביום שני, אבל עדיין לא קיבלה תשובה מהיורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully