וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שלושה פנדלים לחובתה: ברצלונה ניצחה בדקה ה-92

הקטלאנים ביצעו מהפך בזכות פדרי ואובמיאנג, לבנטה איזנה עם הפנדל השלישי שלה במשחק (83), אבל לוק דה יונג (90+2) קבע 2:3 דרמטי

תקציר: פרנקפורט - ברצלונה 1:1/ספורט1

ארבעה משחקים נערכו הערב (ראשון) במסגרת המחזור ה-31 בליגה הספרדית, ובמוקד עמד ה-2:3 הדרמטי של ברצלונה אצל לבנטה. אלאבס נותרה במקום האחרון אחרי הפסד דרמטי 1:0 לאוסאסונה, אספניול גברה על סלטה ויגו באותה תוצאה וריאל סוסיאדד גברה 1:2 בחוץ על אלצ'ה.

לוק דה יונג שחקן ברצלונה חוגג שער. Eric Alonso, GettyImages
שוב הביא נקודות. לוק דה יונג חוגג/GettyImages, Eric Alonso

לבנטה - ברצלונה 3:2

שמונה ימים אחרי שריאל מדריד קיבלה שלושה פנדלים בניצחון 1:2 על סלטה ויגו, שלושה פנדלים נפסקו לחובת ברצלונה לראשונה בתולדות לה ליגה, ובמגרש בו לא ניצחה מאז דצמבר 2018, אבל גם זה לא עצר את הדהירה של צ'אבי. לוק דה יונג, האיש למשימות מיוחדות, נשלח למגרש בדקה ה-84 ונגח לרשת בדקה השנייה של תוספת הזמן כדי להעניק לבארסה ניצחון שביעי רצוף.

עוד בוואלה!

סביליה כבשה פעמיים בתוספת הזמן ב-2:4 על גרנאדה, ניצחון לניוקאסל

לכתבה המלאה
פדרי שחקן ברצלונה חוגג שער. Eric Alonso, GettyImages
הפך פתאום לסקורר. פדרי/GettyImages, Eric Alonso

צ'אבי ערך רוטציה בהרכב שלו והקטלאנים נראו רע במחצית הראשונה, במהלכה אריק גרסיה הציל מהקו והמדורגת לפני אחרונה הייתה עדיפה. לבנטה באה על שכרה בדקה ה-52, כאשר חוסה לואיס מוראלס דייק מהנקודה הלבנה אחרי עבירה ברחבה של דני אלבס. המארחת קיבלה פנדל נוסף אחרי ארבע דקות בעקבות נגיעת יד של אריק גרסיה, אבל משום מה החליפה בועט ומארק אנדרה טר סטגן הדף את הבעיטה של רוג'ר מרטי.

המאמן מיד הכניס את גאבי ופדרי שהביאו את השינוי. פייר אמריק אובמיאנג השווה בדקה ה-59 עם ה-10 שלו בליגה ואחרי שלוש דקות גאבי הכין לפדרי שסובב את השני שלו ברציפות והחמישי העונה בכל המסגרות - כולם אחרי חילופי המאמנים. בארסה פספסה הזדמנות להגדיל את התוצאה ואז היה שינוי פחות מוצלח של צ'אבי, כאשר קלמון לנגלה נכנס וגרם באופן מיידי לפנדל שלישי לזכות לבנטה. גונסאלו מלרו המחליף השווה ל-2:2 בדקה ה-83, אבל רגע לאחר מכן נכנס החלוץ ההולנדי ובתוספת הזמן הוא הכריע אחרי בישול של ג'ורדי אלבה. ברצלונה שוב במקום השני וסופרת 15 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות.

חוסה לואיס מוראלס שחקן לבנטה כובש פנדל מול מארק אנדרה טר סטגן שוער ברצלונה. David Ramos, GettyImages
הגיע לו לכבוש. חוסה לואיס מוראלס עם הפנדל המדויק/GettyImages, David Ramos

מהלך המשחק

דקה 5: קמפאניה עם האיום הראשון של לבנטה למסגרת, אבל טר סטגן היה מוכן ועצר.

דקה 22: טורס בעט לא מספיק חזק, דני קרדנאס עצר.

דקה 26: איזה מבצע נפלא של מוראלס. קפטן לבנטה השאיר מאחור את אראוחו, בוסקטס ואלבה, כדרר לתוך הרחבה ונעצר אצל טר סטגן, אך הכדור המשיך לעבר השער ואז אריק גרסיה הגיע ברגע האחרון והציל.

דקה 30: עוד מצב טוב של המארחת, אבל אראוחו גלש בתזמון מושלם ומנע מרוג'ר מרטי להבקיע.

אריק גרסיה שחקן ברצלונה. Eric Alonso, GettyImages
הציל מהקו. אריק גרסיה/GettyImages, Eric Alonso

דקה 49: הכי קרוב לשער של ברצלונה. דה יונג הסתובב ברחבה והשאיר לדמבלה שהרים טוב מימין, טורס הגיע בתנופה ונגח בעוצמה, אבל קרדנאס התעופף והדף.

דקה 52: גול! סון נשלח לרחבה והופל על ידי אלבס ששלח את היד. למרות טענות שחקני ברצלונה, השופט לא שינה את החלטתו ומוראלס דייק מהנקודה הלבנה. 0:1 ללבנטה.

דקה 56: החמצת פנדל! המארחת קיבלה עוד כדור עונשין מ-11 מטרים, הפעם אחרי נגיחה של מרטי שפגעה ביד של גרסיה. מוראלס ויתר הפעם על הבעיטה לטובת מרטי, שבעט שטוח שמאלה וראה את טר סטגן קורא נכון והודף.

דקה 59: גול! ברצלונה הענישה כמעט מיד, כשדמבלה העביר לרגל שמאל והגביה נהדר מצד ימין אל הראש של אובמיאנג, שנגח מקרוב את השמיני שלו בלה ליגה והשווה ל-1:1.

דקה 62: אובמיאנג כמעט השלים צמד, הפעם אחרי הרמה של אלבה מצד שמאל, אבל הנגיחה שלו החטיאה את המסגרת.

דקה 63: גול! שש דקות אחרי שנכנסו יחד, גאבי מסר לפדרי שבנגיעה רכה סובב מקצה הרחבה אל הרשת וחגג מחזור שני ברציפות. 1:2 לברצלונה.

דקה 83: גול! לא ייאמן, אבל לבנטה קיבלה פנדל שלישי אחרי דריכה מטופשת של לנגלה ברחבה על דני גרסיה, פחות משתי דקות אחרי שצ'אבי הכניס אותו. הפעם מלרו המחליף ניגש לבעוט ולא נכשל. 2:2.

דקה 90+2: גול! פדרי איבד את הנעל במהלך כדרור ברחבה, אבל המהלך נמשך ואלבה הרים משמאל לעבר לוק דה יונג המחליף שנגח בעוצמה אל הרשת. איזו דרמה, 2:3 לברצלונה.

רוג'ר מרטי שחקן לבנטה מחמיץ פנדל מול מארק אנדרה טר סטגן שוער ברצלונה. Eric Alonso, GettyImages
הרגע ששינה את המשחק. מארק אנדרה טר סטגן עוצר את הפנדל השני/GettyImages, Eric Alonso

משחקים נוספים

אוסאסונה - אלאבס 0:1
לאוסאסונה: אנטה בודימיר (90+2). רובן גרסיה החמיץ פנדל (30)

אספניול - סלטה ויגו 0:1
לאספניול: וו ליי (89)

אלצ'ה - ריאל סוסיאדד 2:1
לאלצ'ה: גידו קאריז'ו (3). לריאל סוסיאדד: אלכסנדר סורלות (31), רובין לה נורמן (39), אלכסנדר איסק החמיץ פנדל (19)

המחזור ה-31 בליגה הספרדית יינעל ביום שני בתום המשחק בין ראיו וייקאנו לוולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully