וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מציעה ללבנדובסקי חוזה ל-3 שנים ושכר של 8 מיליון יורו לעונה

עודכן לאחרונה: 7.4.2022 / 18:53

למרות גילו המתקדם יחסית (33), בספרד טוענים שהקטלאנים מוכנים להציע חוזה ארוך טווח לסקורר האימתני של באיירן מינכן. החתימה בקרוב?

קלאסיקו: שחקני ברצלונה חוגגים את הניצחון 0:4 על ריאל מדריד בברנבאו/חשבון הטוויטר הרשמי של ברצלונה

איפה ישחק בעונה הבאה רוברט לבנדובסקי? החלוץ הכי לוהט באירופה בשנים האחרונות לא ימשיך ככל הנראה והדיווחים על כך שהוא יעבור לברצלונה הולכים ונערמים. העיתונאי הספרדי חוסה אלברס מדווח כעת שהקטלאנים מציעים ללבנדובסקי חוזה ארוך טווח של שלוש שנים, במסגרתו הוא ירוויח 8 מיליון יורו לעונה. לא מדובר בדבר של מה בכך בהתחשב בעובדה שלבנדובסקי כבר לא צעיר ובתום החוזה החדש הוא יהיה בן 37.

רוברט לבנדובסקי, שחקן באיירן מינכן. רויטרס
בעונה הבאה יחגוג במדי ברצלונה? לבנדובסקי/רויטרס

ב"ספורט" הקטלאני טוענים שלבנדובסקי, שמיוצג על ידי הסוכן הישראלי פיני זהבי, לא יתפשר על חוזה של פחות משלוש שנים ושהו מוכן לאתגר חדש אחרי שזכה בכל תואר אפשרי עם באיירן מינכן וכיכב גם בבורוסיה דורטמונד לפני כן. בברצלונה לא ממש מודאגים מגילו המתקדם יחסית של החלוץ ויש להם סיבה טובה לכך.

החלוץ בן ה-33 כבש העונה 45 שערים ב-39 הופעות בכל המסגרות ונותרה לו שנה אחת בחוזהו בבאיירן מינכן, שתהיה חייבת למכור אותו אם הוא לא יאריך חוזה, אחרת היא לא תקבל עבורו דמי העברה בקיץ הבא.

הקטלאנים משופעים אומנם בחלוצים, אבל מרטין ברייתוויט צפוי לעזוב בקיץ כמו גם לוק דה יונג המושאל שחוזר לסביליה וגם ממפיס דפאי עשוי להימכר. עם שחקנים כמו אובמיאנג, טורס, דמבלה, פדרי, דה יונג וכמובן לבנדובסקי, בברצלונה שואפים להסתער על כל התארים בעונה הבאה ובמיוחד על ליגת האלופות, מפעל שבו הם כושלים עונה אחרי עונה מאז הזכייה ב-2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully