וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פערים במו"מ בין ריאל למילאן: המספרים מאחורי עסקת מרקו אסנסיו

הרוסונרי מעוניינים בקשר שחוזהו יסתיים בעונה הבאה וכבר פנו בנושא לבלאנקוס, בתקשורת האיטלקית חשפו את הסכומים שהוצעו

תקציר: מילאן - בולוניה 0:0/ספורט1

מרקו אסנסיו וריאל מדריד רחוקים מלהגיע לסיכום על הארכת חוזהו ונראה שהולך ומסתמן היעד הבא שלו בקריירה. גם בתקשורת האיטלקית וגם בתקשורת הספרדית פורסמו ביממה האחרונה מספר ידיעות הנוגעות למו"מ שיצא לדרך בין מילאן לבין הבלאנקוס וכעת עושה רושם שגם מספרי העסקה נחשפו.

חוזהו של אסנסיו בבירת ספרד יגיע לסיומו בקיץ 2023 ולאור הקשיים במו"מ בין הצדדים, מסתמן שהבלאנקוס ינצלו את הקיץ הקרוב כדי למכור את הקשר, לפני שהוא יוכל לעזוב ללא תמורה בשנה הבאה. סוכנו של אסנסיו בן ה-26 כבר אישר השבוע שמילאן וארסנל מועניינות בו, אלא שבשלב זה מילאן היא היחידה שגישה הצעה.

מרקו אסנסיו, ריאל מדריד. OSCAR DEL POZO, GettyImages
מהלבן של ריאל לאדום-שחור של מילאן? אסנסיו/GettyImages, OSCAR DEL POZO

בהתאם לפרסומים באיטליה, בשלב זה עדיין ישנם פערים בין הצדדים. באשר לשכרו של השחקן, מילאן מציעה לאסנסיו כחמישה מיליון יורו לעונה בחוזה ארוך טווח, אלא שהוא דורש כשבעה מיליון יורו כדי לעזוב את ריאל מדריד עוד הקיץ, גם בשל כך שהוא משתכר כ-9 מיליון יורו לעונה כיום, כך על פי הדיווחים בספרד.

עוד פורסם כי ריאל מדריד דורשת עבור מכירתו בין 25 ל-30 מיליון יורו, אולם מילאן מסרבת לעמוד בדרישה זו ומזכירה במהלך השיחות כי חוזהו מסתיים בעוד כשנה ורומזת לכך שגם מעבר רק בקיץ הבא בא בחשבון מבחינתה אם ריאל לא תפחית את הדרישות עבורו. אסנסיו מצדו בכל מקרה מתכוון לקבל החלטות הנוגעות לעתידו ולקבוצתו בעונה הבאה רק לאחר שתסתיים העונה הנוכחית שבה ריאל בהחלט קרובה לזכייה באליפות ואולי גם בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully