וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויין רוני מגיב לרונאלדו שכינה אותו קנאי: "כל כדורגלן מקנא ברונאלדו"

עודכן לאחרונה: 8.4.2022 / 8:59

אחרי התגובה הוויראלית של רונאלדו לחברו לשעבר ביונייטד, ווין רוני הודה: "הקריירה, הכסף, הריבועים בבטן.. כל שחקן מקנא ברונאלדו, אולי חוץ ממסי"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ארסנל 2:3 (כריסטיאנו רונאלדו עם צמד ומהפך)/ספורט1

ויין רוני הגיב לעקיצה של חברו לשעבר במנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו, שכינה אותו "קנאי", והודה: אין כדורגלן בעולם שלא מקנא ברונאלדו. הכל החל בתחילת השבוע, כאשר רוני ביקר את הפורטוגלי של יונייטד על האכזבה של הקבוצה העונה אחרי חזרתו לאולד טראפורד. רוני העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה לצד פרשן "סקיי" ג'יימי קראגר, ורונאלדו כתב בתגובה, שכבר הפכה לפרשה: "שני קנאים".

רוני נשאל על התגובה המשעשעת של כריסטיאנו, ואמר: "כנראה שאין כדורגלן אחד בעולם שלא מקנא ברונאלדו. הקריירה שהייתה לו, כל התארים שבהם זכה, הכסף שהרוויח... הקוביות בבטן, הגוף שלו. אני חושב שכל שחקן, אולי חוץ מליאו מסי, מקנא ברונאלדו".

כריסטיאנו רונאלדו חוגג שער לזכות מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו חוגג שער לזכות מנצ'סטר יונייטד/רויטרס

הדברים שקוממו את רונאלדו היו ביום שני, כאשר רוני, כיום מאמן דרבי קאונטי ובעבר שותפו של רונאלדו בהתקפת מנצ'סטר יונייטד, נשאל על החתמת רונאלדו והאם זו הצלחה, וענה: "כרגע התשובה היא לא. הוא כבש שערים, כולל שערים חשובים בליגת האלופות ובשלב מוקדם העונה. הוא כבש גם שלושער מול טוטנהאם. אבל אם אתה חושב על עתיד המועדון, צריך ללכת על שחקנים צעירים, רעבים יותר, שירימו את יונייטד ב-3-2 השנים הקרובות.

"כריסטיאנו הוא כבר לא השחקן שהיה בשנות ה-20 לחייו, וזה קורה, זה כדורגל. הוא עדיין איום ליד השער, אבל הם צריכים שחקנים יותר צעירים ורעבים". רונאלדו כבש העונה 18 שערים, והוא הכובש המצטיין של קבוצתו, שנאבקת על הטופ-4 בפרמיירליג וכרגע מדורגת חמישית אחרי שהודחה מליגת האלופות ומהגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully