וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונות על השיפוט ועל ה"משטח מפלסטיק". הסיוט החדש של מוריניו

עודכן לאחרונה: 8.4.2022 / 7:14

רומא שוב הפסידה לבודו גלימט, המאמן מודאג מהפציעה של מאנצ'יני, אבל משוכנע: "אנחנו פייבוריטים, רק שישלחו שופט טוב"

תקציר: בודו גלימט - רומא 1:2/ספורט1

"סיוט נורבגי חדש למוריניו", "עוד משחק מר לרומא נגד בודו גלימט". כותרות כאלה ודומות להן ליוו את סיום המשחק אמש (חמישי) בו רומא הפסידה לבודו גלימט הנורבגית 2:1 במפגש השלישי ביניהן העונה בקונפרנס ליג.

למי ששכח: הג'אלורוסי כבש הובסו 6:1 על ידי הקבוצה הנורבגית במשחק הראשון ביניהן בשלב הבתים ולאחר מכן הן נפרדו ב-2:2 באיטליה. אתמול רומא הוליכה, שמטה את היתרון וספגה את ה-2:1 בדקה ה-89.

ז'וזה מוריניו, מאמן רומא. רויטרס
"הספיגה הראשונה הייתה מגוחכת". מוריניו/רויטרס

"לא היינו מרוכזים, השער הראשון שספגנו היה מגוחך", אמר מוריניו, "בכנות, מה שמדאיג אותי יותר מהכול זו הפציעה של ג'אנלוקה מאנצ'יני. היא מדאיגה אותי והיא נגרמה מכך ששיחקנו היום על משטח מפלסטיק".

המאמן הוסיף: "זו רק המחצית הראשונה ואני חושב שאנחנו עדיין פייבוריטים. אני סומך על השחקנים, על האולימפיקו, על התמיכה של הקהל בגומלין. אני גם סומך על השופט שישובץ למשחק הזה שלא יעשה טעויות. במשחק הקודם שלנו נגדם השופט התעלם משני פנדלים ברורים ובמשחק היום שרק פעמיים לנבדל שלא היה".

הבלם מראש קומבולה: "לא היינו מרוכזים, בעיקר בספיגת השער השני שהיה מאוד לא מחוייב. אנחנו צריכים לשכוח מזה מהר, להתרכז במשחק נגד סלרניטנה ביום ראשון ורק אז על הגומלין. אנחנו חייבים להשתפר, החל ממחר ננתח את הטעויות שעשינו וננסה לא לחזור עליהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully