וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה נפצע וייבדק, צ'אבי: "הם התנפלו עלינו כמו שדים"

הבלם הוותיק ביקש להתחלף בשלב מוקדם, מאמנו התייחס לנחיתות הפיזית מול פרנקפורט ובברצלונה התלוננו על כר הדשא

תקציר: פרנקפורט - ברצלונה 1:1/ספורט1

אחרי הרביעייה בקלאסיקו וה-0:1 על סביליה, ברצלונה אמנם ספגה הערב (חמישי) אבל ידעה להימנע מהפסד עם 1:1 בחוץ מול איינטרכט פרנקפורט ברבע גמר הליגה האירופית. פראן טורס איזן בדקה ה-66 אחרי שער מרהיב של אנסגר קנאוף (48) ובארסה עם רצף של 14 משחקים ללא הפסד. היא אמורה להאריך אותו במשחק הליגה מול לבנטה ביום ראשון, כשהגומלין מול פרנקפורט ייערך בקאמפ נואו בחמישי הבא.

בארסה איבדה במשחק את ג'רארד פיקה, שנפצע וביקש להתחלף בדקה ה-23. לאחר מכן אישרה ברצלונה כי הבלם נפגע בשריר הירך השמאלי ויעבור בדיקות. בשבועות האחרונים הוא חש רגישות בשריר והמשיך לשחק בכל זאת, אבל הפעם כבר לא יכול היה להישאר על המגרש.

ג'רארד פיקה, בלם ברצלונה. Alex Grimm, GettyImages
ביקש לצאת. ג'רארד פיקה/GettyImages, Alex Grimm

המאמן צ'אבי סיכם: "לא היינו במיטבנו מבחינת הנעת הכדור, המגרש לא היה משהו, בבית בגומלין יהיה לנו יותר קל. פרנקפורט יריבה לא פשוטה. פיזית, הם התנפלו עלינו כמו שדים ולא ידענו איך לעצור את המתפרצות שלהם".

פראן טורס נבחר למצטיין במשחק ואמר בסיום: "ידענו שאנחנו פוגשים יריבה קשוחה מאוד וכר הדשא לא היה במצב הכי טוב. עם זאת, תיקו זו תוצאה טובה לקראת הגומלין. ידענו להיות סבלניים, הנענו את הכדור מצד לצד ויכולתי להחליף מסירות עם פרנקי דה יונג. זה היה שער יפה. אנחנו ברצלונה ונילחם על כל התארים. המטרה שלנו היא לזכות בליגה האירופית".

מבשל השער פרנקי דה יונג: "קיווינו לנצח את המשחק הזה. נצטרך להשתפר בתקווה לנצח את הגומלין".

אריק גרסיה הוסיף: "ניצחון היה עדיף כמובן, אבל בהתאם לאיך שהמשחק התפתח, איך שהם לחצו אותנו ורמת המשטח, זו לא תוצאה רעה. הייתה חסרה לנו אגרסיביות, הם היו חזקים יותר פיזית, אבל אנחנו בעמדה טובה לקראת הגומלין. נקווה שהפציעה של פיקה לא חמורה, כולם יודעים כמה הוא חשוב לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully