וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה ערעורה של פרייבורג: הניצחון של באיירן מינכן נותר על כנו

למרות שהבווארים שיחקו למשך 17 שניות עם 12 שחקנים בעקבות בלבול ב-1:4 על היריבה מהמקום החמישי, בית הדין קבע כי חלקה מזערי והטיל את האשמה על השופטים

תקציר: פרייבורג - באיירן מינכן 4:1/ספורט1

בית הדין של ההתאחדות הגרמנית דחה היום (שישי) באופן רשמי את בקשתה על פרייבורג לערער על תוצאת המשחק מול באיירן מינכן, שנגמר ב-1:4 לטובת הבווארים. כזכור, הקבוצה של יוליאן נאגלסמן שיתפה בטעות 12 שחקנים למשך 17 שניות בעקבות בלבול בחילוף, אך זה לא השפיע במאום על התנהלות המשחק. למרות שבקרב האלופה הגרמנית האמינו כי הקבוצה מהמקום החמישי לא תגיש ערעור על התוצאה, היא עשתה זאת לבסוף - אך כאמור, בקשתה נדחתה.

בנימוק ההחלטה כתבו בבית הדין כי לא ניתן להאשים את באיירן בתקלה וכי המקרה אירע בשל "חוסר תקשורת בין צוות השיפוט", אמר שטפו אוברהולץ, נשיא בית הדין של ההתאחדות הגרמנית. "לבאיירן היה חלק כה מזערי במקרה וזה לא מספיק בשביל להצדיק ענישה כמו שינוי תוצאת המשחק".

שחקן באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי עם תומאס מולר. רויטרס
יתרון 9 הנקודות בפסגה נותר על כנו. לבנדובסקי ומולר/רויטרס

החלטת בית הדין מפתיעה לאור העובדה שבמהלך השבוע צפו בגרמניה כי ייפסק לחובת באיירן הפסד טכני של 2:0 היות שעל פי התקנון כל שיתוף שחקן שלא כדין מהווה הפסד טכני - וכאן הקבוצה שיחקה עם שחקן אחד יותר מהמותר, גם אם ל-17 שניות בלבד.

עם זאת, צוות השיפוט הוא זה שאחראי לוודא כי השחקן המוחלף ייצא מהמגרש ורק אז יוכל השחקן שנכנס במקומו לעלות על כר הדשא. לטענת בית הדין, השופט הרביעי היה אמור למנוע ממרסל זאביצר להיכנס באותו חילוף עם קינגסלי קומאן בדקה ה-84.

כאמור, תוצאת המשחק נותרה כפי שהיא, והמשמעות היא שבאיירן מינכן נותרה עם יתרון 9 נקודות בפסגה, כשנותרו עוד שישה מחזורים לסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully