וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן פרסי סירב לחזור למנצ'סטר יונייטד, בוס יצטרף לטן האח?

חלוץ העבר סירב להצעה כדי להמשיך בצוות של פיינורד, מאמן ליון הוזכר כמועמד לתפקיד העוזר ועלה גם שם נוסף של אקס מכבי תל אביב

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - לסטר 1:1/ספורט1

חלוץ העבר ההולנדי רובין ואן פרסי, בעברו כוכב ארסנל ומי היה שותף לזכייה של מנצ'סטר יונייטד באליפות האחרונה שלה באנגליה, סירב להתמנות לעוזרו של אריק טן האח בעונה הבאה והעדיף להמשיך כעוזר מאמן פיינורד במקום לשוב לתיאטרון החלומות, כך פורסם היום (שישי) ב-ESPN בהולנד.

חלוץ העבר ההולנדי רובין ואן פרסי. ANP Sport, GettyImages
בחר להישאר במועדון נעוריו לעת עתה. ואן פרסי/GettyImages, ANP Sport

השבוע פורסם באנגליה כי טן האח, מאמן אייאקס כיום, הוא המאמן הנבחר של מנצ'סטר יונייטד להחליף את רלף רנגניק החל מהעונה הבאה וגם פורסם כי רנה מולנסטיין, אקס נוסף של מנצ'סטר יונייטד ומי שגם אימן את מכבי חיפה, ישמש כעוזרו. כעת מסתבר כי האופציה של מולנסטיין עלתה לאחר שוואן פרסי בן ה-38 הרגיש שהצעד הנכון עבורו הוא להישאר כעוזר המאמן בפיינורד ומאמן החלוצים של מועדון נעוריו.

טן האח שוחח עם ואן פרסי וניסה לשכנע אותו להצטרף אליו ולחזור למועדון בו שיחק מ-2012 ועד 2015, אבל שמע ממנו כי לא רק שטוב לו בפיינורד, אלא שהוא לא רצה להעביר את משפחתו פעם נוספת מהולנד. יתרה מכך, בנו של רובין, שאקיל ואן פרסי, משחק במחלקה הצעירה של פיינורד והוא רוצה לתת לו להמשיך להתפתח בקבוצה.

יש לציין שבתקשורת האנגלית מולנסטיין אינו היחיד שמוזכר כמי שעשוי להתמנות לעוזר המאמן, אלא גם עלו שמותיהם של סטיב מקלארן הוותיק (שהיה יועץ לצוות האימון של מכבי תל אביב ב-2017 בין שלל תפקידיו) וכן פטר בוס, מאמן ליון כיום שגם הוא עבר במכבי תל אביב, כשאימן אותה ב-2016.

פטר בוס מאמן ליון. Eurasia Sport Images, GettyImages
בדרך לצוות של טן האח ביונייטד? פטר בוס/GettyImages, Eurasia Sport Images

ואן פרסי לא רק היה שותף בכיר לאליפות האחרונה של יונייטד לפני כעשור, אלא גם סיים כמלך השערים ב-2012/13 בזכות 26 שערים - ארבעה פחות מאשר בעונת 20111/12, גם אז סיים כמלך השערים בזכות 30 גולים שכבש בארסנל ובסיום אותה עונה נמכר ליונייטד תמורת כ-24 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully