וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ארפה הושעה, תקף את מאמנו ואת הבעלים וצפוי להיחתך מליל

אחרי שהקשר בן ה-35 של אלופת צרפת היוצאת ביקר את גורבנק בחדר ההלבשה, הוא פרסם פוסט ובו כינה את ראשי המועדון "אנשים מעוותים"

סיכום שערי רבע גמר הליגה האירופית + קונפרנס ליג, 7.4/ספורט1

חאתם בן ארפה הושעה בתחילת השבוע מליל לאחר שהתעמת עם חברו לקבוצה טיאגו ג'אלו ו"צרח על מאמנו" ז'וסלן גורבנק , אלא שהערב (שישי) הוא החליט גם לצאת למתקפה פומבית באמצעות הרשתות החברתיות.

בן ארפה בן ה-35, מי שנחשב בעבר לאחד השחקנים שאמורים להוביל את הכדורגל הצרפתי ולאלופה הנוכחית הצטרף בינואר האחרון מבורדו, צפוי להיחתך לחלוטין מהסגל בעקבות הפוסט שפרסם היום ובו כתב שהמאמן גורבנק והבעלים אולייבייה לטאן הם "האנשים המעוותים ביותר".

חאתם בן ארפה, קשר ליל. Catherine Steenkeste, GettyImages
לא מפסיק להסתבך. בן ארפה/GettyImages, Catherine Steenkeste

ב"רדיו מונטה קרלו" פורסם תוך זמן קצר שבן ארפה הוותיק יקבל את הודעת השחרור בשבוע הבא וחוזהו יותר מיידית. גורבנק התייצב היום למסיבת עיתונאים לקראת המשחק הבא של ליל נגד אנז'ה ובה אמר ש"תאונה כמו שהייתה עם בן ארפה לא ראיתי לאורך כל הקריירה שלי, לא נתקלתי בשחקן שמתנהג ככה בחדר ההלבשה אחרי משחק".

הפוסט של בן ארפה הגיע למעשה בתגובה לדברי המאמן ויהיה מעניין לראות היכן ישחק בעונה הבאה או שמא אולי דווקא המשחק האחרון נגד האקסית בורדו היה הפעם האחרונה שלו בכדורגל האירופי, לפחות באחת הליגות הבכירות.

כפי שהודיעה ליל, הוא הושעה תחילה בעקבות "אמירות מעליבות" לעברו של גורבנק: "פה זה לא גנגאן!", צעק בן ארפה על המאמן שבעברו אימן את אותה גנגאן שכיום בליגה השנייה בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully