וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקוביץ' בדרך לחדרה? אורן גולן: "בהחלט עוקבים אחריו"

המנהל המקצועי התראיין ב-103FM: "עוד מוקדם לברך על המוגמר, אבל הוא עושה עבודה נהדרת. אנחנו צריכים להמציא את עצמנו כל שנה מחדש"

תקציר ניצחונה של עירוני קרית שמונה 1:4 על הפועל חדרה בפלייאוף התחתון/ספורט1

המנהל המקצועי של הפועל חדרה, אורן גולן, התראיין הערב (חמישי) בתכנית הספורט ב-103FM והתייחס לראשונה לאפשרות שניר ברקוביץ' ימונה למאמן הקבוצה בעונה הבאה ויחליף על הקווים את מנחם קורצקי שבדרכו לעירוני קרית שמונה.

"היו מספר שיחות עם הסוכנים, אבל אין עדיין סיכום", הכחיש גולן שברקוביץ' כבר סגר את תנאיו, "עוד מוקדם לברך על המוגמר, אבל יש כיוון ואנחנו בהחלט עוקבים אחרי העונה הנהדרת של סקציה נס ציונה והעבודה של ניר. הפועל חדרה זה מועדון לגיטימי בליגת העל, סביבת עבודה נוחה כי אין 10,000 אוהדים שיקללו את המאמן, אין ציפיות לקחת אליפות וגם לא לנסוע לאירופה, אז הרבה מאמנים רוצים לעבוד פה וגם הרבה מאמנים הצליחו פה".

אורן גולן הפועל חדרה. שלומי גבאי, שלומי גבאי
"אנחנו צריכים להמציא את עצמנו כל שנה מחדש". אורן גולן/שלומי גבאי, שלומי גבאי

אם הוא לא חושש מהמעבר של ברקוביץ' לליגת העל: "הכי קל לנו זה להרים טלפון לסלובו ולהחתים אותו לחמש שנים, אבל אין לנו אמצעים כלכליים לזה ואנחנו צריכים להמציא את עצמנו כל שנה מחדש. גם סקציה נס ציונה זהו לא מועדון עם תקציב גדול ותראו איזה יופי הם משחקים".

כיצד במועדון בוחנים מי המועמדים המתאימים: "אנחנו שמנו לעצמנו מספר פרטרים מובילים בבחירת המאמן שלנו: מה הוא עשה בשנתיים האחרונות, האישיות שלו, אם הוא מגיע ממקום שפיטרו אותו, אם הוא משתף צעירים ומשחק כדורגל התקפי. אנחנו לא רוצים להיות לנצח קבוצה שרק עושה הגנה, ככל שעוברות השנים יש לנו יותר ביטחון ואנחנו כן רוצים להחזיר את האוהדים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully