וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' ואיווניר מועמדים להחליף את קורצקי בהפועל חדרה

עודכן לאחרונה: 7.4.2022 / 9:34

בקבוצה ממשיכים לחפש מחליף לקורצקי. נכון לעכשיו יש פערים גדולים עם מאמן קרית שמונה אליו נעשתה פנייה, גם מועמדותו של איווניר נבחנת

תקציר ניצחונה של עירוני קרית שמונה 1:4 על הפועל חדרה בפלייאוף התחתון/ספורט1

בהפועל חדרה ממשיכים בחיפושים אחר מאמן חדש לקראת העונה הבאה במקומו של מנחם קורצקי. שני שמות שנמצאים כעת חזק על הפרק מבחינת ראשי המועדון, הם סלובודן דראפיץ' ומוטי איוניר. דראפיץ', שמסיים את חוזהו בקרית שמונה, הוא אחד המאמנים המוערכים ביותר בכדורגל הישראלי ובחדרה היו שמחים לראות אותו על הקווים בעונה הבאה. גורמים במועדון כבר גיששו אצלו, אך נראה שיש שנכון לעכשיו יש פערים כספיים גדולים בין הצדדים.

סלובודן דראפיץ' מאמן עירוני קרית שמונה. אודי ציטיאט
פערים גדולים בין הצדדים. דראפיץ'/אודי ציטיאט

גם שמו של מוטי איוניר נמצא כאמור ברשימת המועמדים, אולם טרם נעשתה פנייה אליו. איוניר סיים לפני כחודש את תפקידו בהפועל אום על פאחם מהלאומית ובחדרה יבחנו את מועמדותו בקרוב.

המאמן הנוכחי מנחם קורצקי, שיחתום בקרוב בעירוני קרית שמונה, ינסה להחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות בשבת מול הפועל חיפה. אחרי התבוסה הקשה 4:1 מול קרית שמונה במחזור הקודם, בקבוצה כעסו מאוד על מרבית השחקנים שנטלו חלק במשחק וכעת מקווים בצוות המקצועי לראות שיפור משמעותי בכל הנוגע לגישה והמחוייבות של השחקנים שיטלו חלק במשחק בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully