וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודריגס צפוי להיות כשיר למכבי תל אביב, הסתערות על הכרטיסים לגביע

עודכן לאחרונה: 7.4.2022 / 9:49

הספרדי, שהוכיח את עצמו כחיוני למערך של ברק בכר וגורם במכבי חיפה הגדיר אותו כ"שחקן חשוב מאוד", מתאושש מהכאבים בשריר שחש נגד הפועל באר שבע. כ-7,000 כרטיסים כבר נמכרו לדרבי בחצי הגמר

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 0:2/ספורט1

חוסה רודריגס צפוי להיות כשיר למפגש בין מכבי חיפה למכבי תל אביב ביום שני הקרוב. הספרדי הוחלף במהלך משחק הניצחון על הפועל באר שבע השבוע, אחר שחש כאבים בשריר, אך היום (חמישי) כבר סיפר לחבריו לקבוצה כי הוא מרגיש טוב ומעריך שיוכל לשחק מול הצהובים.

רודריגס הפך לאחד השחקנים החשובים במערך של ברק בכר, בייחוד לאור הרבגוניות שלו ויכולתו לשחק במספר תפקידים. "חוסה שחקן חשוב מאוד, הוא הוכיח שהוא לא רק קשר מצויין, אלא גם מגן חכם מאוד שיודע את העבודה", אמר גורם במכבי חיפה.

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מסתערים גם על הכרטיסים לדרבי. אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

בינתיים, בקבוצה יכולים להיות מרוצים גם מקצב רכישת הכרטיסים של הקהל הירוק למשחקים הקרובים. אחרי ש-2900 הכרטיסים שהוקצו לביקור בבלומפילד אזלו תוך כמה שעות, אמש נפתחה המכירה לחצי גמר הגביע נגד הפועל חיפה, שגם הוא ייערך בבלומפילד כזכור, ותוך פחות מיממה נרכשו כבר כ-7,000 כרטיסים וזאת כשרק מנויי חוץ וחברי מועדון "גרין פלוס" יכולים לקנות בשלב זה. בחיפה מעריכים כי כבר במהלך היממה הקרובה ייגמרו הכרטיסים שהוקצו לדרבי החיפאי בגביע, ובמועדון ימתינו לראות האם ההתאחדות תקצה עוד כרטיסים לטובת אוהדי מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully