וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "אני חושב שהמאבק יהיה בין ארבע קבוצות"

מאמן מכבי פתח תקוה דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המפגש עם מ.ס. אשדוד במחזור הקרוב: "התייצבנו, אבל זה לא מספיק"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה 0:0/ספורט1

חמישה מחזורים בלבד נשארו למכבי פתח תקוה עד סיום העונה כדי להיחלץ מהמקום הלפני אחרון בו היא נמצאת, מקום ממנו יורדים בסוף העונה לליגה הלאומית. ביום ראשון הקרוב תפגוש פתח תקוה את מ.ס. אשדוד ותנסה לשחזר את תוצאת המפגש האחרון בין הקבוצות, אז ניצחו המלאבסים 3:4 בתום אחד המשחקים המשוגעים שהיו העונה.

"יצאנו בתחושת פספוס משני המשחקים האחרונים", אמר המאמן ניר קלינגר לקראת המשחק. "אני חושב שבתקופה כזאת ובסיטואציה כזאת, צריך רק לחשוב חיובי ולחזק את השחקנים. נצטרך לעבוד קשה על הניתוח והתיחקור של המשחקים, לראות איפה היינו טובים, איפה לא היינו טובים ולעשות הכל כדי לשפר או להעצים את הדברים שיכולים להביא לנו ניצחון".

ניר קלינגר מאמן מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
"לא מתעסקים בתחושות של מה היה". קלינגר/מאור אלקסלסי

המאמן המשיך: "אנחנו לא מתעסקים בתחושות של מה היה, אלא כל הזמן מסתכלים קדימה ואני שוב אומר - המשימה היתה מאתגרת מלכתחילה ותהיה מאתגרת עד הסוף. אנחנו מתעסקים בצד המקצועי ולא במסביב. יש דברים מסביב שיכולים להפריע ולזלוג פנימה ואנחנו לא נותנים לזה להיכנס, אלא רק איך לעשות את הקבוצה יותר טובה ושנוכל לנצח מספיק משחקים בחמישה הקרובים כדי לשרוד בליגה".

קלינגר נשאל איך משחזרים את התוצאה מהמשחק הקודם באשדוד והשיב: "יש מפתחות מקצועיים לקראת המשחק הזה ואנחנו כמובן גם מתחשבים ביריבה ובונים את תכנית המשחק שלנו והטקטיקה גם על פי היריב. אשדוד משחקת במערכים שונים ונצטרך להתאים את עצמנו לשיטת משחק ולמערכים שאולי אשדוד תשחק בהם. אנחנו מגיעים מוכנים למשחקים, זה בטוח.

"רואים את זה, אני גם מרגיש את זה, השחקנים מרגישים את זה ולצערי בשני המשחקים האחרונים היו לנו הזדמנויות לגמור את המשחק. פעמיים בקרית שמונה יכולנו לעשות את ה-0:2 ולא עשינו את זה, נגד הפועל חיפה הזדמנות מצויינת להכריע את המשחק ולא עשינו את זה. שם אני רוצה שהשחקנים שלי יהיו יותר חדים, יותר מפוקסים, יותר רגועים בפעולה האחרונה, ברגע הזה שמכריע את המשחק ובסך הכל אני חושב שהקבוצה מאוד מאוזנת ומאורגנת והיא התייצבה אבל זה לא מספיק כרגע".

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים. מאור אלקסלסי
"אנחנו מגיעים מוכנים למשחקים, זה בטוח". שחקני מכבי פתח תקוה/מאור אלקסלסי

על כך שנצחון בשבת יכול להכניס גם את אשדוד לקלחת התחתית: "האמת שאנחנו לא עושים את החשבונות האלה. אנחנו צריכים לדאוג לעצמנו ולדאוג לקופה של הנקודות שלנו. אני חושב שבסופו של דבר, המאבק בגלל פערי הנקודות, אז אני חושב שהמאבק יהיה בין ארבע קבוצות, חמישה מחזורים לסוף זו דעתי. בלי קשר לזה, ההכנה היא אותה הכנה, למשחק סופר קשה ולריכוז בדבר החשוב שהוא הדבר המקצועי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully