וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים תקף את סגל: "חלילה ייפגע שופט בישראל". ברקת: "הזדעזעתי מהשפה"

עודכן לאחרונה: 6.4.2022 / 22:51

באיגוד הגיבו לביקורת של בעלי נתניה נגד השופטים אחרי הטעות של אוראל גרינפלד: "חבר בכיר בשיח מתלהם במסווה של ביקורת עניינית". אלונה ברקת התערבה: "התביישתי והזדעזעתי מהשפה הבוטה ומהסגנון של ההודעה התקיפה של האיגוד"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 0:2/ספורט1

סערת השופטים וטעויות השיפוט בכדורגל הישראלי ממשיכה להעסיק את ראשי הכדורגל ואחרי התגובה החריפה של אייל סגל, הבעלים של מכבי נתניה, באיגוד השופטים הוציאו תגובת נגד חריפה במיוחד.

כזכור, אחרי ההחלטה שלא לשבץ את אוראל גרינפלד למחזור הקרוב בעקבות הטעות שלו נגד הפועל באר שבע, סגל אמר בין היתר כי "זו גניבת דעת והתעלמות בוטה מהבעיה המרכזית. זה לא נגמר בשופטי המשחק, זה מגיע לעמדות ה-VAR ולוועדות המקצועיות, שמייצרות ומפרסמות/לא מפרסמות דו"חות על פי פוליטיקה פנימית או חיצונית ולא בצורה שיטתית ועובדתית".

אייל סגל, בעלי מכבי נתניה. ברני ארדוב
לא נשאר חייב. סגל/ברני ארדוב

באיגוד השופטים החליטו שלא לשתוק על כך ואמרו: "אייל סגל הוא חבר בכיר בשיח מתלהם, דוחה, לכאורה במסווה של ביקורת עניינית. יש לו תרומה גדולה לנאצות הקשות שסופג אוראל גרינפלד בשעות האחרונות ולא יוכל לרחוץ בנקיון כפיו אם חלילה יפגע שופט בישראל. צר לנו על שסגל לא לקח דוגמה מראשי וראשי קבוצות אחרים שידעו גם ברגעים מאכזבים לנצור את חרצובות לשונם מתוך אחריות ובזכות בטחון עצמי שאינו מצריך האשמות סרק, דברי בלע ומנות גדושות של תשומת לב".

עוד נכתב כי: "נסיונותיו של סגל להלך אימים על האיגוד ועל שופטיו חסרי תוחלת. גרינפלד, חרף הטעות המקצועית במשחק בין מכבי חיפה והפועל באר שבע, הוא גאווה לשיפוט הישראלי והגיע למחוזות שסגל רק יכול לחלום עליהם. וזאת כמובן בתנאי שלא יעזוב. שוב. אין לנו צורך בסגל כמורה דרך כדי לקיים תדירות ביקורת, לתקן ולהשתפר. שופטי האיגוד וראשיו מגיעים תמיד נקיי כפיים לכל משחק, גם כזה שמסתיים לצערינו עם טעות אנוש. די מגוחך לשמוע את סגל מאשים אחרים ביוהרה, אבל כידוע הפוסל במומו פוסל. נמשיך לעקוב בעניין עד להודעה חדשה של סגל".

דקות ספורות אחרי ההודעה הזו, גם תגובת סגל לא איחרה להגיע ובעלי נתניה כתב: "ההודעה המתלהמת ולא בפעם הראשונה, של שלומי ברזל, תחת שם הכיסוי "איגוד השופטים" היא תעודת עניות ליכולת ההפנמה וקבלת הביקורת, בעיקר כשרוב רובם של שופטי הכדורגל בישראל מודעים היטב ליוהרה והיהירות של חלקם, התנהלות שפוגעת בכל מי שאוהב ואוהד כדורגל ישראלי. הגיע הזמן שתלמדו לכבד ביקורת עיניינית ובעיקר כזו שמציבה לכם מראה מול הפנים, על מנת שתנסו לשנות ולהשתנות לטובת כולנו".

אלונה ברקת, הבעלים של הפועל באר שבע. דני מרון
"כולנו עדים למגמה הולכת וגוברת של טעויות שיפוט משמעותיות אשר מעוותות את התוצאה". ברקת/דני מרון

אלונה ברקת, הבעלים של הפועל באר שבע, יצאה נגד האיגוד וכתבה: "קראתי את ההודעה התקיפה של איגוד השופטים נגד אייל סגל, בעלים חשוב ומוערך בכדורגל שלנו. התביישתי והזדעזעתי מהשפה הבוטה ומהסגנון. צריך להסתכל על האמת כהווייתה.

"כולנו עדים למגמה הולכת וגוברת של טעויות שיפוט משמעותיות אשר מעוותות את התוצאה שאמורה להיות מושגת על הדשא. זו לא בעיה של מועדון כזה או אחר אלא של כל הכדורגל הישראלי. זו לא בעיה שתפתור את עצמה ונדרשים כאן שינויים יסודיים ורציניים. אני מצפה מהאיגוד להתרכז במציאת פתרונות ולא לחפש את הבעיה במקום הלא נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully