וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידת גיאגון: מה מתכננות מכבי תל אביב ונתניה לקיץ הקרוב?

6.4.2022 / 13:00

בקרית שלום מתכוננים לפגרה עם לא מעט שינויים בסגל ואחת ההחלטות תהיה לגבי הקשר הצעיר. אחרי עסקת קניקובסקי בקיץ הקודם, במכבי נתניה סימנו את השנהבי כמטרה ומקווים שימשיך, אולי אפילו לא כמושאל

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

הכניסה המקרטעת של מכבי תל אביב לפלייאוף העליון עם שתי תוצאות תיקו שחיסלו כמעט לחלוטין את הסיכויים לאליפות, מחדדת את חובת המועדון להיערך טוב יותר לעונה הבאה. לקברניטי המועדון ברור כי במקביל להחלטה באשר לעתידו של המאמן מלאדן קרסטאיץ', הם חייבים לטפל בסגל השחקנים. מצד אחד קיים טור השחקנים הזרים ומהצד השני שחקני חיזוק ישראלים שיוכלו להפוך את הקבוצה למתמודדת טובה יותר על הצלחת. בשני האגפים הללו זקוקה מכבי תל אביב לשחקנים שישדרגו אותה.

למכבי תל אביב כמה זרים שחתומים לעונה הבאה כמו אנריק סבוריט, ג'ורג'ה יובאנוביץ' וברנדלי קובאס, שקרוב לוודאי שיתירו איתו את ההסכם. יש לה גם שחקנים שקרובים למימוש מכסת ההופעות שלהם כדי שהחוזה מולם יתחדש אוטומטית, כמו אנדרה ז'ראלדש. ויש כאלה שהיא צריכה לקבל החלטה לגביהם כמו סטיפה פריצה וז'וזואה סה.

שחקן מכבי נתניה פארפה גיאגון. דני מרון
נתניה תקבל עדיפות, אבל אולי מכבי תל אביב בכלל תשאיר אותו? גיאגון/דני מרון

אחת הסוגיות המעניינות היא מה מכבי תל אביב תעשה עם פארפה גיאגון. מצד אחד יש לו הסכם עם הצהובים לעונה הבאה והמועדון יהיה גם חייב להאריך אותו מאחר שהוא מסתיים בסוף העונה הבאה - אחרת הקשר יעזוב בקיץ 2023. מצד שני, לא בטוח עדיין שהוא יתפוס מקום של זר בקבוצה ואולי ירצו במועדון שהוא יושאל לעונה נוספת.

במקרה כזה, מכבי נתניה תהיה זו שתיהנה מהשחקן לעונה נוספת כמושאל. על פי ההסכם שנחתם בין מכבי תל אביב למכבי נתניה בקיץ האחרון ובמסגרתו עבר גבי קניקובסקי למכבי תל אביב ועדן קארצב עשה את הדרך ההפוכה, קיבלה מכבי נתניה גם 500 אלף יורו וכן את השאלת גיאגון לעונה אחת. המועדונים גם סגרו ביניהם באותו הסכם כי אם מכבי תל אביב לא תרצה להחזיר את הקשר כעבור עונה אחת, הוא יושאל למכבי נתניה אוטומטית לעונה נוספת. בהסכם המעניין בין שני המועדונים כתוב עוד כי אם קניקובסקי יימכר לחו"ל, מכבי נתניה תקבל 20 אחוזים מהמכירה ואם קארצב יימכר, מכבי תל אביב תקבל 15 אחוזים. ההפרש נובע מכך שלקארצב עצמו יש 5 אחוזים ממכירה עתידית שלו.

במכבי נתניה מאוד רוצים את גיאגון ומחזיקים אצבעות לכך שמכבי תל אביב לא תחזיר אותו לשורותיה. במקרה כזה כאמור ישחק הקשר עוד עונה בנתניה. אלא שלא בכך תם העניין. במכבי נתניה יודעים שהשחקנים שלהם מאוד חמים אחרי העונה הנהדרת של הקבוצה. עומרי גנדלמן, אביב אברהם, כרם ג'אבר וכמובן קארצב הם חלק מהשחקנים שהקבוצות הגדולות בארץ רוצות.

אם מכבי תל אביב תרצה לרכוש את אחד השחקנים של נתניה, במועדון יבקשו להכניס בעסקה לא רק כסף, אלא בעיקר את גיאגון. בדיוק כשם שבמכירת קניקובסקי התעקשו בנתניה לקבל את קארצב, כך במכירה עתידית של שחקן מהקבוצה יתעקשו בנתניה ששחקן של קבוצה אחרת יעבור אליהם ומול מכבי תל אביב, השאיפה תהיה להכליל את השנהבי בעסקה כזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully