וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאף זקוק לניתוח, אבל ידחה אותו עד שבית"ר תבטיח את ההישארות

6.4.2022 / 15:45

הקפטן פצוע בברך. הקבוצה לא תוכל לממש את אופציית הרכישה של מחיאס: כ-900 אלף יורו. האוהדים מנסים לשנות את מועד הדרבי

תקציר: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 0:1/ספורט1

בבית"ר ירושלים מתכוננים למשחק החוץ נגד הפועל נוף הגליל בשבת (19:50, ספורט4) בידיעה שניצחון יכול להיות השובר שיוויון של המאבק בתחתית. בית"ר תעלה למשחק כשהיא יודעת את תוצאות משחקיהן של מכבי פתח תקוה והפועל ירושלים שנאבקות איתה בתחתית, ועל כן תקווה למעידה שלהן שתאפשר לה לברוח אם תנצח.

יחד עם זאת, בבירה יודעים שהמשימה לא פשוטה. שחקנים בקבוצה אמרו כי "נוף הגליל תלך על כול הקופה, רק ניצחון יחזיר אותה לחיים וזה הכי מסוכן. לא ניצחנו אותם השנה וגם לא הבקענו נגדם, זה אומר הכל". בכל הנוגע בהכנות למשחק, בצוות המקצועי מודאגים מהקושי להכריע משחקים על ידי שחקני החלק הקדמי, אך מציינים את חוליית ההגנה ומשחק ההגנה שהשתפרו.

ג'וסואה מחיאס שחקן בית"ר ירושלים לפני מאוויס צ'יבוטה שחקן מכבי חיפה. דני מרון
יישאר בישראל עונה נוספת? מחיאס/דני מרון

אופיר קריאף עבר אתמול בדיקת MRI לאחר שסבל מכאבים בברכו. בבדיקה התברר כי הוא סובל מקרעים במיניסקוס הקדמי והצידי ודלקת בגיד של הפיקה. השחקן ימשיך להתאמן ולשחק ויעבור בדיקות יומיות. קריאף יצטרך לעבור ניתוח אך דוחה בשלב זה את האפשרות עד להבטחת ההישארות בליגה.

אגב, על ג'וסואה מחיאס, הבלם שהושאל העונה מלגאנס, ישנה אופציית רכישה בסכום של 900 אלף יורו, סכום אותו ברור שבית"ר או קבוצה אחרת בישראל לא מתכוונות לשלם. ללא קשר, אי הוודאות והערפל לקראת העתיד מביאים לכך שבמועדון כלל לא חושבים על העונה הבאה, גם אם הקבוצה תבטיח הישארות.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מועד הדרבי לא ישונה. אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

בתוך כך, מאות אוהדים הציפו את המועדון בפניות לנסות ולשנות את מועד הדרבי הירושלמי, אותו מארחת הפועל ירושלים בשבת שאחרי הפגרה, ערב המימונה. בבית"ר בדקו ופעלו בנושא, אך יום המשחק לא יוזז. כרגע האפשרות היחידה שעדיין על הפרק היא דחיית שעת המשחק ב-20 דקות, כאשר תשובה סופית תתקבל בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully