וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספק גדול במכבי חיפה לגבי חזרת טואטחה העונה. דוד ינסה להימנע מצהוב

6.4.2022 / 10:31

המגן מתאמן חלקית וההערכה שיתקשה לחזור העונה. החלוץ ינסה להימנע מצהוב נגד מכבי תל אביב כדי לא להחמיץ את חצי גמר גביע המדינה. בכר שוחח עם לביא: "מותר גם לנטע לטעות"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 0:2/ספורט1

טאלב טואטחה ממשיך בשיקום לאחר הפציעה הקשה שעבר במשחק של מכבי חיפה נגד פיינורד (שבר תלישה) ובמועדון פסימיים לגבי האפשרות שיחזור העונה. המגן השמאלי עובד קשה מאוד כדי להצליח לחזור למחזורים האחרונים, אך גורמים במועדון אמרו שגם לגבי זה קיים ספק גדול מאוד. "טאלב עובד קשה מאוד, הוא רוצה לחזור", החמיאו במועדון. בחיפה יעשו חושבים לגבי המגן בעונה הבאה כאשר כמה קבוצות בליגת העל לוטשות עיניים ועוקבות אחר ההתפתחויות.

בינתיים הקבוצה ממשיכה בהכנות למשחק מול מכבי תל אביב כאשר הדגש הוא על שמירה על דריכות למרות שהפער גדל במחזור האחרון. בצוות המקצועי והמנטלי מחדירים לשחקנים כל העת שהסיפור רחוק מלהיות גמור. "אסור לנו להרגיש נינוחים מדי", אמר שחקן בקבוצה, "ברור שיש פער משמעותי אבל יש לנו עוד משחק מול באר שבע ושני מפגשים עם מכבי תל אביב. שום דבר לא הסתיים ולא קרוב לזה".

נטע לביא שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"הכול ממשיך רגיל, דברים כאלה קורים". לביא/מאור אלקסלסי

בינתיים בקבוצה התעסקו גם בתחושות האכזבה של נטע לביא ממעמדו. הקפטן ראה איך מחמוד ג'אבר נכנס לפניו ולא הגיע לארוחה המסרותית לאחר המשחק, למרות ששחקני הסגל מחויבים לכך. מאמן הקבוצה ברק בכר שוחח עם לביא והבהיר לו שמדובר במהלך לא מקובל. "נטע הבין שעשה טעות, גם לו מותר לטעות", אמר גורם במועדון, "הכול ממשיך רגיל, דברים כאלה קורים".

בנוגע למשחק מול מכבי תל אביב, בחיפה מקווים מאוד שדין דוד יימנע מכרטיס צהוב שיגרום לו להיעדר מחצי גמר גביע המדינה. חוסה רודריגס ודולב חזיזה ספגו צהוב במשחק האחרון ויחמיצו את בני סכנין, אך ישחקו בגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully