וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ': "מירוץ אליפות? הגענו כדי להפוך את העונה למוצלחת"

2.4.2022 / 22:15

הרים ידיים? מאמן מכבי תל אביב תירץ אחרי התיקו בנתניה: "גם לקבוצות גדולות ממכבי תל אביב קשה עם כל כך הרבה משחקים". ריקן: "אין משחקים קלים בפלייאוף העליון"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

האם מכבי תל אביב הרימה ידיים לגבי מאבק האליפות? אחרי שהציגה כדורגל שובה עין ורשמה רצף של ניצחונות לקראת סיום העונה הסדירה, הקבוצה של קרסטאיץ' רשמה הערב (שבת) תיקו שני רצוף בפלייאוף העליון, הפעם 1:1 מול מכבי נתניה המפתיעה ועלולה להתרחק עד כדי 10 נקודות ממכבי חיפה, שתפגוש ביום שני את הפועל באר שבע. אבי ריקן כבש ראשון בבעיטה חופשית (42), אבל שני שערים של מכבי תל אביב נפסלו בגלל נבדלים של טל בן חיים ובמחצית השנייה אביב אברהם עשה צדק עם השוויון (53) לנתניה, שהחמיצה המון ולא הייתה רחוקה מלהשלים מהפך.

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפלייאוף העליון נפתח בצורה מאכזבת מאוד. קרסטאיץ'/ברני ארדוב

היה "משחק קשה, כמו שציפינו", אמר בסיום מלדאן קרסטאיץ', "אני חושב שהיינו יותר טובים במחצית הראשונה. נתניה במחצית השנייה לקחה סיכונים, ניסתה לנצח והם חזרו. בסוף זה משחק חוץ קשה, לא יכול להגיד שום דבר רע על השחקנים שלי. לא יודע מי מדבר על מירוץ האליפות, הגענו לכאן כדי להפוך את העונה למוצלחת"

קרסטאיץ' הוסיף: "גם לקבוצות גדולות ממכבי קשה עם כל כך הרבה משחקים, השחקנים נתנו את המקסימום, לפעמים יש תקופות שלא מצליחים להבקיע. צריכים לנתח את המשחק ואז להתכונן למשחק הבא. ניסינו לעשות רוטציה. ג'ורג'ה בזבז הרבה אנרגיה, היינו צריכים להחליף אותו".

אבי ריקן: "גם שנה שעברה זה קרה לנו שפתחנו פחות טוב והדבקנו את הפער. המחצית השנייה שלנו לא הייתה טובה. תמיד קשה נגד מכבי נתניה ואמרנו את זה גם במחצית. אנחנו צריכים להבין שלא רק המשחקים הגדולים קובעים, צריך לנצח גם את הקבוצות האחרות. אין משחקים קלים בפלייאוף העליון".

על השער שלו: "שיחקתי ממש מעט העונה, ואני כל כך רעב ורוצה לשחק ולהיות חלק, אני אוהב את המקצוע, יש לי עוד כל כך הרבה לתת ולתרום, לכן שמחתי אחרי השער, וחבל שזה לא הספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully