וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו הסתכסך עם זאניולו ותקף עיתונאי: "אתה מחרבן על עצמך"

באיטליה דווח כי היחסים בין מאמן רומא לכוכב התקררו: "כבר לא אוהבים אחד את השני". הפורטוגלי קרע איש תקשורת שביקר אותו ברדיו

תקציר: רומא - ויטסה 1:1/ספורט1

תיראו מופתעים: ז'וזה מוריניו שוב הסתכסך עם כוכב בכיר בקבוצה שלו. ב"לה רפובליקה" דווח היום (ראשון) כי חלה "התקררות ביחסים" בין מאמנה של רומא לניקולו זאניולו בחודשים האחרונים, והשניים "כבר לא אוהבים אחד את השני".

לפני היציאה לפגרת הנבחרות, שחקן הכנף סופסל בדרבי נגד לאציו בו קבוצתו ניצחה 0:3, ובארץ המגף טענו: "זאניולו אמנם נראה שמח אחרי הניצחון בדרבי, אבל הוא בער מבפנים". במשחק שלפני כן שהסתיים ב-1:1 מול ויטסה, הוא הוחלף בדקה ה-79 למשמע שריקות הבוז הצורמות של אוהדי הג'אלורוסי באולימפיקו.

אתמול התייצב מוריניו למסיבת עיתונאים לקראת המשחק בין רומא בידיעה שישאלו אותו על זאניולו, וברגע שאחד הנוכחים עשה זאת, המיוחד פשוט העביר לו פתק שעליו נכתב: "זאניולו - שאלה הבאה".

למי ששכח, לאורך הקריירה שלו מוריניו הספיק "להתלכלך" עם המון שחקניו בכירים בקבוצותיו: בריאל מדריד הוא נידה את השוער, הקפטן וסמל המועדון - איקר קסיאס, בצ'לסי הוא התעמת עם חואן מאטה ובמנצ'סטר יונייטד הוא הסתכסך עם פול פוגבה בחודשים שקדמו לפיטוריו.

מאמן רומא ז'וזה מוריניו עם ניקולו זאניולו. Silvia Lore, GettyImages
מוריניו וזאניולו אחרי החילוף מול ויטסה/GettyImages, Silvia Lore

מוריניו תפס את הכותרות באיטליה ביממה האחרונה לא רק בגלל הריחוק בינו לזאניולו, כי אם בגלל המתקפה שלו על אחד העיתונאים. מסתבר שאותו איש תקשורת קטל את ההגנה של "המיוחד" בתכנית רדיו יממה לפני כן, אבל כשהתייצב מול המאמן השאלה שלו לא הייתה מתקילה, ומוריניו ניצל את ההזדמנות כדי להוכיח את העיתונאי בפני כל הנוכחים.

"ציפיתי לשאלה הרבה יותר תוקפנית מצדך. שמעתי אותך ברדיו אתמול, היית הרבה יותר אגרסיבי, הרבה יותר ביקורתי, הרבה יותר אלים. לא ציפיתי לשאלה כל כך קלה", אמר הפורטוגלי, "המסקנה שלי היא שאתה סופר אגרסיבי ואלים ברדיו, אבל אז אתה בא לכאן ומחרבן על עצמך מולי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully