וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מוריניו ופוגבה מסוכסכים ולא מתקשרים, הקשר יעזוב בקיץ?

באנגליה טוענים שהיחסים בין מאמן וכוכב מנצ'סטר יונייטד הגיעו לנקודת רתיחה, אך מעמדו של הפורטוגלי יציב והוא לא יהיה זה שישלם את המחיר. גם מאטה, הררה, מרסיאל ובלינד עשויים לעזוב

עריכת וידאו: מתן חדד

ז'וזה מוריניו לא יכול להיות גאה יותר מדי מהישגיו העונה עם מנצ'סטר יונייטד עד כה, אך זה לא סוד שגם מערכת היחסים שלו עם שחקניו רחוקה מלהיות מושלמת ובעיקר יחסיו עם כוכבו פול פוגבה. באנגליה מדווחים שבין המאמן לקשר הצרפתי יש סכסוך מתמשך, כאשר מוריניו מאמין שיש לו גיבוי מלא מההנהלה גם במקרה שאחד מהשניים ייאלץ לעזוב בעקבות המחיתות ביניהם.

אבל פוגבה הוא לא היחיד שמסוכסך עם מוריניו כאשר לפי הדיווח המאמן נמצא ב"מלחמה פנימית" עם מספר שחקנים ובראשם לוק שואו שהוחלף במחצית במהלך משחק הגביע מול ברייטון, בעוד שהצרפתי לא קיבל אפילו דקה ממאמנו. המתיחות בין מוריניו לפוגבה לא נעלמה מעיני יתר השחקנים, כאשר השניים ממש לא מתקשרים אחד עם השני.

לפי הדיווח בעיתוני הממלכה הקשר רותח על ההתנהלות עמו, ומי שנזעק להגנתו של פוגבה הוא לא אחר מאשר מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן שתיאר את מצבו המנטאלי של השחקן כשאמר: "הוא לא יכול להיות שמח עם מה שהוא עובר במועדון שלו".

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו, פול פוגבה. רויטרס
לא משדרים על אותו גל. מוריניו ופוגבה/רויטרס

כך או כך, הקבוצה צפוייה לעבור טלטלה עזה בקיץ כאשר שחקנים כמו חואן מאטה, אנתוני מרסיאל וכריס סמולינג עשויים לעזוב. יונייטד הוציאה יותר מ-300 מיליון ליש"ט על שחקני רכש מאז שמוריניו הגיע לקבוצה ב-2016 ולמרות שהקבוצה סיימה במקום השישי המאכזב אשתקד, מוריניו קיבל חוזה חדש עד 2020.

אחרי העזיבה של זלאטן איברהימוביץ' לגלאקסי בשבוע שעבר, המועדון צפוי להיפרד גם מאנדר הררה ודיילי בלינד כששמותיהם של דוגלאס קוסטה, איבן פרישיץ', דני רוז, פרד וג'סטין קלויברט הוזכרו כמועמדים להגיע. השאלה הגדולה היא מה יקרה עם פוגבה, כאשר כל הסימנים מראים שהוא ומוריניו לא יכולים להמשיך יחד ולאור העובדה שמוריניו לא צפוי להיות מפוטר, הקשר הצרפתי כנראה יצטרך למצוא קבוצה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully