וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנוף הגליל הודו: זו הייתה טעות להחתים את ג'ון אוגו

הקשר שוב לא שותף ובקבוצה מבינים שלא היה נכון לצרפו אחרי תקופה ארוכה שלא שיחק. אכזבה מהתיקו בירושלים: "המשחק נגד בית"ר הוא על עונה שלמה"

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל נוף הגליל 0:0/ספורט1

הפועל נוף הגליל יצאה בתחושות מעורבות מהתיקו נגד הפועל ירושלים אתמול (שבת). מצד אחד היא נמנעה מהפסד ושמרה על מרחק של שלוש נקודות מיריבתה, אולם מנגד הרגישה מאוכזבת מהתוצאה כי במועדון חשבו שאפשר היה "לגנוב ניצחון" ולצמצם באופן משמעותי את הפערים במאבקי התחתית.

ואכן, המשחק אתמול בטדי היה צמוד למדי ויכול היה להסתיים לניצחון של כל אחת מהקבוצות. נוף הגליל הגיעה הגיעה למספר מצבים קורצים בעיקר במחצית הראשונה, אבל החמצות של קיזיטו וג'ניה ברקמן השאירה אותה עם נקודה אחת בלבד. בקבוצה סימנו את משחק הבית הקרוב נגד בית"ר ירושלים כמפתח להישארות בליגה, ואמרו: "זה משחק על עונה שלמה. אם נצליח לנצח אותו, נהיה חזק בתמונת ההישארות. בבית שלנו זה אפשרי מול כל יריבה וכבר הוכחנו את זה בעבר".

מאמן הפועל נוף הגליל, שי ברדה. דני מרון
ההתקפה לא מתפקדת. שי ברדה/דני מרון

בנוף הגליל מעודדים מהחזרה לכושר של הבלם הברזילאי גוטי, שהציג אתמול יכולת טובה. גוטי, שהתאושש לאחרונה מפציעה ארוכה בכתפו, השיל מספר קילוגרמים עודפים ממשקלו ונראה טוב. מצד שני, ישנה אכזבה עצומה משחקני החלק הקדמי, סתיו נחמני, קיזיטו ועבדאללה חליחל, שלא מספקים שערים. ג'ון אוגו שוב לא זכה לדקות ובמועדון כבר הודו כי זו הייתה טעות גדולה להחתימו אחרי תקופה כל כך ארוכה בה הקשר הניגרי לא שיחק.

"במחצית הראשונה היינו חייבים להכריע את המשחק", אמר המאמן שי ברדה בסיום. "קבוצת תחתית צריכה לדעת להבקיע מחצי מצב, ואנחנו לא מצליחים. במחצית השנייה לא הגענו בכלל למשחק ונצטרך לבדוק מה קרה לנו, כי זה קרה גם באשדוד במחזור הקודם. נשחק עם מה שיש וננסה לעשות נס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully