וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "מאבק האליפות משולש, מכבי תל אביב עדיין בפנים"

3.4.2022 / 16:57

מכבי חיפה מוכנה להפועל באר שבע (שני, 20:30) ומקווה לסיים הפעם עם 11 שחקנים: "שמנו דגש על התעסקות רק בכדורגל". ברדה לא מתכוון להסתגר ובונה על אספרייה: "כל אחד רוצה להיות חלק ממשחק כזה"

מחזור 28הסתיים04/04/2022
מכבי חיפה
  • פאני (61)
  • מנחם (80)
0
    הפועל באר שבע
    תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על הפועל באר שבע במשחק העונה/ספורט1

    מכבי חיפה

    ברק בכר קיים היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ובה אמר: "ה משחק שני בפלייאוף ואחר כך יש עוד שמונה. ברור שזה פיקנטי מבחינת התקשורת, מקום ראשון נגד מקום שני, אבל זה עוד משחק שצריך לבוא לעשות את העבודה. ברדה ומליקסון? היינו שותפים לאליפויות היסטוריות בבאר שבע והם אנשים שאני מאוד אוהב ותמיד יהיו בליבי, אבל צריך לעשות את ההפרדה".

    בכר הוסיף: "מה שהיה במשחקים הקודמים לא רלוונטי, הקבוצות עברו הרבה מאז. לכל משחק יש את הסיפור שלו. מאז ההפסד ההזוי שלנו לבאר שבע במשחק הראשון שמנו דגש על לא להיגרר לדברים שלא קשורים לכדורגל, אלא להתרכז במה שאנחנו הכי טובים בו".

    על מכבי תל אביב ששוב איבדה נקודות, אמר המאמן: "המאבק עדיין משולש, יש עוד הרבה משחקים כולל מפגשים בין הקבוצות. מכבי תל אביב עדיין במומנטום טוב ובמאבק. ניצחון מחר ייתן לנו מקדמה טובה, אבל גם אחר כך יהיו 24 נקודות בקופה".

    לרשותו של בכר עומד סגל כמעט מלא והוא נוטה לפתוח עם אותו הרכב משחק נגד הפועל תל אביב. המשמעות היא שחוסה רודריגס שוב יתופקד כמגן שמאלי ונטע לביא יתחיל את המשחק על הספסל.

    הרכב משוער: ג'וש כהן, מיקאל אלפונס, בוגדן פלאניץ', שון גולדברג, חוסה רודריגס, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, עומר אצילי, דין דוד.

    מאמן מכבי חיפה ברק בכר. מאור אלקסלסי
    מאמן מכבי חיפה ברק בכר/מאור אלקסלסי

    הפועל באר שבע

    הפועל באר שבע תקיים הבוקר את האימון המסכם שלה לקראת משחק העונה מחר (שני, 20:30) מול מכבי חיפה. לאחר מכן יתפזרו השחקנים ויתכנסו שוב לפנות ערב כדי לנסוע יחד לבית מלון בחיפה שם ישהו עד המשחק מחר בערב.

    המאמן אליניב ברדה צפוי לערוך שינוי אחד בהרכב ביחס לזה שפתח מול מכבי נתניה במחזור הקודם. ברדה נוטה לעלות עם דנילו אספרייה במקום דור מיכה כדי לקבל מהקולומביאני את היכולת ללחוץ גבוה ולצאת להתקפות מעבר מהירות.

    ברדה צפוי לעבות את מרכז השדה עם מריאנו באריירו, אנדרה מרטינס, תומר יוספי ורמזי ספורי כדי להשיג שוויון במרכז המגרש מול הקישור האיכותי של מכבי חיפה. המאמן הטרי של הפועל באר שבע רוצה ללחוץ את מכבי חיפה בחצי המגרש שלה בדקות מסויימות והוא לא רוצה ששחקניו יסתגרו וינסו לצאת למתפרצות.

    מהמשחק יעדרו איתי שכטר שעבר ניתוח שלשום, שגיב יחזקאל שמתאושש מניתוח שעבר בעצמו לפני מספר שבועות וגוסטבו מרמנטיני המוצהב. הלדר לופס ערך אתמול אימון כמעט מלא וההחלטה לגביו תתקבל אחרי האימון המסכם. קייס גאנם ייכלל בסגל לראשונה אחרי יותר משנה.

    ברדה אמר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים להמשיך בקו והדרך. השחקנים מתאמנים מצוין ועושים לי כאב ראש גדול. כל שחקן היה רוצה להיות במשחק כזה, עם אצטדיון מלא. ברק בכר? זכיתי לעבוד איתו כשחקן ואחר כך כעוזר מאמן, זה כיף גדול וכבוד גדול לפגוש אותו. ברור שזה פיקנטי".

    אנדרה מרטינס הוסיף: "אף פעם לא הרגשתי כל כך הרבה אהבה מהמועדון ומהסביבה. ההחלטה להגיע לכאן הייתה הכי טובה, אשתי ואני מאוד שמחים. אנחנו מצפים למשחק קשה, מכבי חיפה היא האלופה. ז'וזואה הוא החבר הכי טוב שלי ואנחנו מדברים כמעט כל יום, אבל אני לא רוצה לחלוק את הדברים עליהם אנחנו מדברים".

    הרכב משוער: עומרי גלזר, חאתם עבד אלחמיד, מיגל ויטור, איאד אבו עביד, הלדר לופס, מריאנו באריירו, אנדרה מרטינס, רמזי ספורי, תומר יוספי, דנילו אספרייה, ניקיטה רוקאביציה.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

    בשיתוף אאורה נדל"ן
    מריאנו באריירו (מימין), אנדרה מרטינס, מיגל ויטור שחקני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
    המטרה: להשתוות לקישור האיכותי של חיפה. באריירו, ויטור ומרטינס/ברני ארדוב

    טריוויה

    * המאזן בין הקבוצות בליגה הבכירה בשנות ה-2000 עומד על 8:29 למכבי חיפה בניצחונות ועוד 12 תוצאות תיקו. העונה כל אחת ניצחה 1:2 בחוץ.

    * שני ניצחונות ליגה רצופים בחיפה? את זה הפועל באר שבע לא עשתה מאז תחילת שנות ה-90': 2:3 בנובמבר 1991 אחרי שהירוקים הובילו 0:2 ועונה לאחר מכן 0:1 בפברואר 1993 משער של אורן סגרון.

    * מכבי חיפה מציגה את ההתקפה הטובה בליגה (65 שערים) וכבשה בכל משחק ליגה מאז ה-0:0 מול הפועל חדרה במחזור הפתיחה. הפועל באר שבע עם ההגנה הטובה בליגה - 18 ספיגות, אחת פחות מהאלופה ששמרה על שער נקי בחמישה משבעת המחזורים האחרונים.

    * הפועל באר שבע עם 100 אחוזי הצלחה מאז שאליניב ברדה עומד על הקווים (ניצחון אחד בגביע ושלושה בליגה) וכבשה תשעה שערים בשלושת המחזורים האחרונים.

    * בימיו כשחקן, ברדה כבש צמד במשחקו הראשון במדי מכבי חיפה מול הפועל באר שבע. זה קרה במרץ 2003 והירוקים ניצחו 2:4 בקרית אליעזר. סך הכול היו לו שלושה שערים במפגשים הללו כשחקן מכבי חיפה ואחד כשחקן באר שבע.

    * אגב, ברדה כבר עמד על הקווים מול מכבי חיפה והפסיד 2:1. ביוני 2020 הוא החליף את יוסי אבוקסיס שריצה עונש הרחקה, ושוויון זמני ב-10 שחקנים של בן שהר לא הספיק לו. ניקיטה רוקאביציה כבש אז לזכות המארחת וסינטאיהו סלליך הכריע.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אוראל גרינפלד
    אצטדיון: חיפה
    קהל: 28457

    תוצאות השבת:

    הפועל ירושלים - הפועל נוף הגליל 0:0
    מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה 0:0
    מכבי נתניה - מכבי תל אביב 1:1
    הפועל תל אביב - בני סכנין 1:2

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully