וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ברדה: "אמרו שאם נישאר זה יהיה נס, אני מקווה שהנס יקרה"

הפועל נוף הגליל והפועל ירושלים נפרדו בחלוקת נקודות מאכזבת, ברקמן: "אף אחד לא רוצה את הכתם הזה של ירידת ליגה". אריה: "אם היינו כובשים, היה משחק אחר לגמרי"

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל נוף הגליל 0:0/ספורט1

הפועל ירושלים והפועל נוף הגליל איכזבו והתאכזבו היום (שבת) עם 0:0 בלבד במחזור השני של הפלייאוף התחתון, תוצאה שלא סייעה לאף אחת מהן באופן מספק במסגרת מאבקי ההישרדות של כל אחת מהן. שתי הקבוצות - בעיקר זו מהבירה - הגיעו לכמה הזדמנויות, אבל החמיצו ולמעשה סיפקו הסבר מדוע שתיהן כבשו הכי מעט העונה בליגת העל.

מאמן הירושמלים זיו אריה אמר בסיום: "אין פה עניין של אכזבה, אני מאוכזב מהמשחק מול חדרה. אנחנו משחקים טוב, ההגנה יציבה, מגיעים למספיק מצבים. זה הסיפור של העונה, אם היינו כובשים היה משחק אחר לגמרי. הפועל חדרה היה משחק שהוא לא פחות מביזיון. יש הרבה לחץ, לשחקנים קצת כבד. יצאנו קדימה בחצי הראשון, נוף הגליל הגיעו לכמה מצבים אחרי איבודי כדור שלנו אחרי נייחים. אנחנו מאוד רוצים להישאר בליגה, זה לא פשוט. נמשיך הלאה. ברייט אנובאקרה? הוא עבר עבירת משמעת וזה מטופל במועדון".

הקשר גיא חדידה הוסיף: "רצינו לנצח ואני חושב שראו את זה במשחק. יש ימים כאלה, ניסינו וניסינו. אין לנו מה לעשות חוץ מזה, אני מקווה שבמשחק הבא נשים את הכדור ברשת. לחץ? יכול להיות, לא יודע להצביע בדיוק על הנקודה. ניקח מפה את החצי השני וננסה להביא אותו בקרית שמונה, אני באמת מאמין שהקבוצה שווה הישארות. מה שחסר זה כדור ברשת".

מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה. דני מרון
עוד משחק ללא שערים. זיו אריה/דני מרון

בצד השני, מאמן נוף הגליל שי ברדה סיכם: "זה לא מספיק. במחצית הראשונה הגענו למספיק מצבים כדי להכריע, במחצית השנייה לא הייתה לנו שום תשובה ללחץ של הפועל ירושלים. הלכנו אחורה למרות שזו לא הייתה ההוראה. יש הרבה לחץ שמשפיע במשחקי תחתית. אנחנו עושים מה שאנחנו יכולים ומתמודדים עם הכלים שיש. במאבקי תחתית, כמעט כמו בכל משחק שלנו בתקופה האחרונה, צריך לדעת להבקיע כשמגיעים למצבים. לא הגיע לנו יותר מנקודה, אני לא אוהב תיקו בשום סיטואציה. אני לא מכיר את המושג הזה 'להרים ידיים', יש 15 נקודות בקופה ונעשה את הכל".

עוד אמר ברדה: "אני פחות חושב שכרגע אפשר לעשות משהו טקטי, קיבלתי את הקבוצה במקום שהיא נמצאת בו ולצערי מבחן התוצאה לא מבשר טוב. נעשה הכל כדי לעבור את זה. אני נמצא פה מינואר. לא אעביר ביקורת על מה שהיה פה קודם. זה מה שיש, השתדלתי להביא שחקנים שמתאימים, לצערי חלקם נפצעו. אני לא מחפש תירוצים, אלא פתרונות. בתחילת העונה אמרו שיהיה נס אם נישאר, אני מקווה שהנס הזה כן יקרה, אבל זה לא יגיע כמו ששיחקנו היום".

הקפטן ג'ניה ברקמן הוסיף: "עשינו מחצית ראשונה די טובה, ניסינו כמה שיותר להבקיע ולנצח, אבל זה לא הלך ובמחצית השנייה אולי הלחץ גבר עלינו. היינו עייפים, מזג האוויר הקשה קצת. צריך לדעת לכבוש את הגול. לא קל, אבל כולם מאמינים. אחרת היינו מוותרים. כל אחד רוצה להוכיח ואף אחד לא רוצה שייפול עליו הכתם הזה של ירידת ליגה, במיוחד שחקנים שרק התחילו קריירה. בעזרת השם לא נרד, אנחנו נלחמים בכל משחק וכנראה זה יהיה עד המחזור האחרון, אבל הלוואי שנבטיח הישארות לפני. שיחקתי כקשר אחורי רוב הקשרים שלנו נפצעים וגמרו את העונה, זה לא היה מתוכנן, אבל שיחקתי שם גם לפני שנתיים בכפר סבא, אני פה למה שיצטרכו".

שחקן הפועל נוף הגליל ג'ניה ברקמן, מול שחקן הפועל ירושלים אופק ביטון. דני מרון
שתי קבוצות התחתית אכזבו והתאכזבו. ברקמן ואופק ביטון/דני מרון

משחקי המחזור הבא בפלייאוף התחתון

עירוני קרית שמונה - הפועל ירושלים
מ.ס. אשדוד - מכבי פתח תקוה
הפועל חיפה - הפועל חדרה
הפועל נוף הגליל - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully