וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון: גליל עליון והפועל תל אביב בקרב ישיר על הבית העליון

המנצחת בכפר בלום תסיים את העונה הסדירה במקום השישי, המפסידה תשחק בבית התחתון. כ-150 אוהדים צפויים ללוות את האורחת לצפון. בנוסף, הפועל באר שבע תארח את הפועל אילת

וושינגטון מתאמנת לקראת המשחק נגד שיקגו/הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

משחקי המחזור ה-22, הנועל את הסיבוב השני בליגת העל, יימשכו מחר (ראשון) כאשר במוקד תעמוד ההתמודדות בכפר בלום, שם תארח הפועל גליל עליון את הפועל תל אביב בקרב ישיר על המקום האחרון בבית העליון. בתחתית, הפועל באר שבע תארח את הפועל אילת.

הפועל גליל עליון - הפועל תל אביב (19:40)

הנתונים: 24 פעמים הגיעה הפועל תל אביב למשחק חוץ נגד הפועל גליל עליון בעונה הסדירה, וניצחה רק בתשע מהן. במפגש האחרון ביניהן בליגת העל בכפר בלום, מרכוס האטן קלע 32 נקודות והוביל את האדומים לניצחון. במדי גליל עליון כיכב באותו משחק אבישי גורדון, עוזר מאמן הקבוצה כיום, עם 21 נקודות ו-6 אסיסטים. נמרוד לוי עומד על 19.2 נקודות בממוצע בחמשת הניצחונות האחרונים של גליל עליון.

במרכז ההתמודדות: ג'יימס יאנג. אחרי משחק הנפל בחולון, בהפועל תל אביב חייבים את השחקן המוביל שלהם ביכולת הרבה יותר טובה.

בכמה מילים: משחק עונה לשתי הקבוצות. המנצחת בהתמודדות בכפר בלום תמצא את עצמה בבית העליון ועם אפשרות ריאלית לשחק באירופה בעונה הבאה, ואילו המפסידה תצטרך לעשות את דרכה לפלייאוף דרך הבית התחתון. גליל עליון חזרה לחיים בשבוע שעבר עם ניצחון ביתי על הפועל חולון, ומאמינה שהיא במגמת שיפור בשלבי ההכרעה של העונה. הפועל תל אביב, עדיין ללא ג'ייקובן בראון, מגיעה אחרי שלושה הפסדי חוץ רצופים ובתחושה שמדובר במשחק קריטי ביותר. גיל בני וג'יי פי טוקוטו ימשיכו לשחק למרות שהם סוחבים פציעות. כ-150 אוהדי הפועל צפויים לתת לקבוצה הרגשה ביתית בכפר בלום.

ג'יימס יאנג, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפועל תל אביב זקוקה לו בשיאו. יאנג/ברני ארדוב

הפועל באר שבע - הפועל אילת (19:00)

הנתונים: מאז עלתה לליגת העל, הגיעה הפועל אילת לשלושה משחקי חוץ בבאר שבע והפסידה בכולם בהפרש שנע בין נקודה לחמש נקודות. מאז ה-9 בפברואר, אז גברה 65:77 על הפועל תל אביב, ערכה הפועל באר שבע שבעה משחקים וקלעה בממוצע 64.4 נקודות. צוף בן משה קלע בספרות כפולות בשני המשחקים האחרונים אחרי הפסקה של למעלה מחודשיים וחצי.

במרכז ההתמודדות: טוני דגלאס. הגארד המוביל של אילת מגיע אחרי הצגה נגד מכבי ראשון לציון וינסה להכניס את קבוצתו למאבק על הכניסה לפלייאוף.

בכמה מילים: הפועל באר שבע רשמה ניצחון אחד בשבעת המשחקים האחרונים, אך במקביל מכבי ראשון לציון לא ניצחה והפער ביניהן עדיין מבטיח מבחינת הדרומיים לקראת רגעי סיום העונה. בבאר שבע מקווים להבטיח את ההישארות בליגה עם ניצחון ביתי על הפועל אילת. הקבוצה של אריאל בית הלחמי עשתה בשבוע שעבר צעד גדול לעבר הבטחת מקומה בליגה בעונה הבאה, עם ניצחון בראשון לציון. אם תגבור על היריבה מבירת הנגב, אילת תיכנס למאבק על הכרטיס לפלייאוף דרך הבית התחתון. כריס אוואנס לא צפוי לערוך את הבכורה שלו מחר.

צוף בן משה, הפועל אילת. דני מרון
חזר לעצמו בשני המשחקים האחרונים. בן משה/דני מרון

המחזור יינעל ביום שני כשמכבי ראשון לציון תארח את הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully