וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תחת לוזון צ'רלטון שיחקה כדורגל מהטובים שלה בשנים האחרונות"

באנגליה נזכרו בימיו של המאמן הישראלי בקבוצה הלונדונית, אותה הוביל למקום ה-12 בצ'מפיונשיפ: "תשתית שלא נוצלה"

תיקתקנו - קליפ סיכום היום 30.3/ספורט1

גיא לוזון לא חווה הרבה הצלחות מאז חזרתו לכדורגל הישראלי אחרי הפרק כמאמן באירופה, מלבד החזרתה של מכבי פתח תקוה לליגת העל והובלתה לגמר גביע המדינה ב-2020. אלא שבאנגליה, כך מסתבר, דווקא זוכרים יחסית לטובה את הקדנציה של לוזון על הקווים של צ'רלטון אתלטיק - לפחות על פי מה שנכתב היום (רביעי) באתר "Football League World".

במסגרת כתבה שעסקה בשאלה "איך הולך לאקס צ'רלטון גיא לוזון בימים אלו", המאמן הישראלי זכה למחמאה כשצוין כי "הכדורגל שצ'רלטון שיחקה תחת לוזון היה מהטובים ביותר שזכורים מהקבוצה בשנים האחרונות". הכוונה כמובן למחצית השנייה של עונת 2014/15, אז לוזון קיבל את תפקיד המנג'ר וחילץ את "אדומי החזה" ממאבקי הירידה בדרך למקום ה-12 בליגת המשנה האנגלית בסיום העונה.

כזכור, לוזון סיים את דרכו במועדון מדרום-מזרח לונדון בשלב מוקדם של עונת 2015/16, אחרי שורה של תוצאות רעות, ועל כך נכתב: "סיום העונה במקום ה-12 סיפק תשתית לבנות עליה, אך זו לא נוצלה והמועדון נקלע למגמת התדרדרות שנעצרה רק בשנתיים האחרונות".

גיא לוזון, מאמן מכבי פתח תקוה. אריאל שלום
באנגליה זוכרים אותו לטובה. גיא לוזון/אריאל שלום

העונה, כידוע, מכבי פתח תקוה נפרדה מגיא לוזון אחרי חצי עונה שבה הקבוצה שקעה במקום האחרון בליגת העל, זאת לאחר שהמאמן הגיע לעימותים חריפים עם חלק מאוהדי הקבוצה. עם זאת, מחליפו ניר קלינגר טרם הצליח להעלות את המלאבסים מעל הקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully