וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה נפרדה מגיא לוזון, קלינגר וברדה המועמדים המובילים

28.12.2021 / 7:01

אבי לוזון נתן את הסכמתו לבקשת העזיבה של אחיינו, במועדון נפרדו ("עשייתו תיזכר לעד") ורוצים למנות מאמן אחר בימים הקרובים. גם סילבס בין המועמדים, אבל בקבוצה מדגישים: "מי שיגיע יצטרך להאמין בסגל". במקביל מיכאליק ודומביה בדרך החוצה

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

מכבי פתח תקוה עברה אמש (שני) זעזוע, יש יגידו אפילו סוג של רעידת אדמה במונחים של משפחת לוזון שמנהלת את המועדון, לאחר שהמאמן גיא לוזון סיים את תפקידו שעה קלה לאחר ההפסד 2:1 למכבי תל אביב. על פי הודעת המועדון שיצאה אמש בסמוך לחצות, ביקש המאמן לסיים את תפקידו ועל פי גורמים במועדון, ההחלטה התקבלה בהסכמות הדדיות של כל הצדדים המעורבים וכמובן בהסכמתו של אבי לוזון, יושב ראש המועדון ודודו של גיא. אמש אגב, נראתה נוכחות גדולה מאוד של בני משפחת לוזון ביציע, כאשר בנוסף לעמוס לוזון שהגיע למשחק הקבוצה, לראשונה מזה שנתיים, נכחו גם שינו זוארץ ולא מעט מבני הדודים של גיא, שבאו לתמוך בבן המשפחה, בשעתו הקשה.

בהודעת הפרידה מלוזון, כתבה מכבי פתח תקוה ש"הקבוצה מודה לגיא לוזון על שלוש שנים במועדון, על שהעלה אותנו לליגת העל והוביל אותנו לגמר גביע המדינה. אנו לא שוכחים שגם בקדנציה הקודמת שלו גיא הוביל אותנו שלוש שנים רצופות להשתתפות באירופה, כולל הגעה לשלב הבתים של הליגה האירופית. עשייתו של גיא במועדון תיחקק לעד בספרי ההיסטוריה של מכבי פתח תקוה. גיא החליט לסיים את תפקידו בכדי לתת אפשרות למאמן אחר לנסות ולהשאיר את הקבוצה בליגת העל.

לוזון עצמו אמר בהודעת הפרידה: "אני מודה לחברי בצוות המקצועי ולשחקנים שלי. אני הייתי אוהד וככזה אשאר תמיד, אוהד מכבי פתח תקוה. מחזיק אצבעות שהקבוצה תתחזק ותישאר בליגה".

משחקה הקרוב של הקבוצה יהיה בשבת, נגד הפועל תל אביב בבלומפילד ובמועדון ינסו להחתים מאמן כבר בימים הקרובים. שני השמות המובילים לתפקיד הם ניר קלינגר ושי ברדה, כאשר גם חיים סילבס נמצא בין המועמדים.

אם לשפוט על פי מצבה הגרוע של הקבוצה אחרי 15 משחקים, סיום תפקידו של לוזון היה רק עניין של זמן. המלאבסים רשמו אמש את הפסדם הרביעי ברציפות והשביעי בשמונת המשחקים האחרונים של הקבוצה. בנוסף לכך יש להוסיף גם את האווירה העכורה סביב המועדון והמשבר שנוצר מול אוהדי הקבוצה, שלאורך כל המשחק קיללו את הלוזונים וקראו להם לעזוב. בסיום המתינו כמה עשרות אוהדים מחוץ לשער היציאה מחדרי ההלבשה, צעקו לגיא "תתפטר תתפטר" ו-"לא רוצים לוזונים במכבי". רכביהם של גיא ואבי הוצאו משטח האצטדיון, בליווי מאבטחים ושוטרים, הפעם ללא כל מגע בין הצדדים.

גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
רבים מבני המשפחה הגיעו לתמוך בו. גיא לוזון/ברני ארדוב

האזינו: רענן ברנובסקי על הזעזוע במכבי פתח תקוה

"אין ספק שנצטרך לחזק את הקבוצה", אמר גורם במועדון, "אבל המאמן שיגיע לכאן צריך להאמין קודם כל בסגל הקיים ולדעת שיש כאן בסופו של דבר סגל יותר טוב, מכמה קבוצות אחרות שנמצאות איתנו בתחתית".

בפתח תקוה מבינים שללא חיזוק מאסיבי בחלון ההעברות הקרוב בינואר, בעיקר בחלק ההתקפי, הקבוצה ככל הנראה תרד ליגה. אולם יחד עם זאת כולם גם מבינים, שיהיה קשה מאוד לצרף שחקנים בכירים, במצבה הנוכחי של הקבוצה. בין השמות שעלו על הפרק, נמצאים אילון אלמוג ואדוארדו גררו ממכבי תל אביב, יובל אשכנזי וגודסוויי דוניו ממכבי חיפה וגם סינטאיהו סלליך שמשתייך לגנצ'לרבירלי מהליגה השנייה בטורקיה.

ברשימת המשוחררים נמצאים צמד הזרים ירוסלב מיכאליק ואלסאן דומביה, כאשר נראה שגם בן רייכרט ומוחמד עוואד לא בתוכניות המקצועיות של ראשי המועדון וייתכן וישוחררו במסגרת טרייד שחקנים עם קבוצות אחרות. בכל הנוגע לשאר הסגל, קיימת אכזבה גדולה מאוד בעיקר מארד בר וניקו אולסק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully