וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "כל יפי הנפש שמבקרים, בוא נראה אותם כשמקללים ויורקים עליהם"

מאמן מכבי פתח תקוה הסביר למה איים על האוהדים שהתעמתו איתו, והוסיף: "אני ממליץ לא להתקרב אליי בזמני הפנוי". לדבריו, "הם מחכים לי עם מצלמות שלופות, מקללים, יורקים לי על האוטו, נכנסים לי לנתיב הנסיעה. כועס על עצמי מאוד שנפלתי למלכודת שניסו לטמון לי"

מחזור 15הסתיים27/12/2021
מכבי פתח תקוה
  • אדני (41)
2:1
  • (2) חוזז
  • (6) שמיר
מכבי תל אביב
תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

מכבי פתח תקוה ערכה היום (ראשון) את מסיבת העיתונאים שלה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב מחר (20:30), כשבמוקד כמובן עמדה התקרית בה גיא לוזון איים על אוהד הקבוצה במילים "אני ארצח אותך, אני אשחט אותך" אחרי ההפסד לקרית שמונה במחזור הקודם.

"אני כועס על עצמי מאוד שנפלתי למלכודת שניסו לטמון לי בחודש וחצי האחרונים", אמר המאמן, "כשקהל מקלל, מוחה, אומר מה שאומר תוך כדי משחק באיצטדיון, אני חייב כמאמן לקבל את זה, זה מה יש, בין אם אני אוהב את או לא. כשאני יוצא מהמגרש לחיי הפרטיים לגמרי, מחכים לי עם מצלמות שלופות, מקללים, יורקים לי על האוטו, נכנסים לי לנתיב הנסיעה, כדי שאדרוס מישהו ויגידו שדרסתי מישהו, זה משהו אחר.

"היה לי ברור שהם מחפשים את הפרובוקציה, כדי שאצא מהאוטו, שיגידו שאני יזמתי. נשכתי את השפתיים וסבלתי בשקט. כשנגמר המשחק בקרית שמונה, ומידת האכזבה שחווינו ברורה, עם הגול האכזרי שספגנו, עם התסכול הזה הגענו לפה, עם העצבות, וכל אלה שקיללו אותך וירקו לך על האוטו ודוחפים לך מצלמות מול הפנים ומתחילים להתגרות בך - אז זה נכון, לא הייתי צריך לנהוג ככה, ואני כועס על עצמי מאוד.

"אבל כל יפיי הנפש שמבקרים, בוא נראה אותם, שאחרי חודש עם חודש רע בעבודה, כשיורקים עליהם ומקללים, בוא נראה אותם שומרים על שלווה. גם אתמול חיכו לי, דחפו לי מצלמות מול הפרצוף מטווח אפס כדי שתהיה עוד פרשה, כדי שאני אהיה החוטא".

לוזון נשאל על תחושותיו האישיות, עצר לכמה שניות, ואמר: "אני ממליץ לא להתקרב אליי בזמני הפנוי. במגרש תעשו מה שאתם רוצים".

על מעמדו והתפקוד תחת הלחץ: "אין פה עניין של להיכנע או לא. יש לנו שחקנים טובים, אנחנו קבוצה טובה. ברור לנו שצריך להתחזק, וגם עכשיו אני אומר שאנחנו קבוצה יותר טובה ממה שעשינו. אני אחראי על עצמי, ומבחינתי, כל עוד אני מרגיש שהשחקנים נותנים הכל, אני שם. הצרה שלנו היא שבדקות הטובות שלנו, במשחקים הטובים שלנו, לא לקחנו את הנקודות.

"אני חושב שנותנים יותר מדי מקום למחאה של 12 או 15 איש. זו לא מחאה של רבבות. הם נהנים מזה. פתאום הם מתראיינים, מדברים איתם, הם נהיים אישיו, בעקבות ההתנהגות שלהם.

"מול נוף הגליל בגביע ניצחנו והובלנו, והם קיללו 90 דקות. השופט ארז פפיר אמר לי 'כל הכבוד שאתה לא מגיב להם'. אני לא יכול לשלוט על מה שהם עושים. לדבר איתם? אני יכול לדבר עם אנשים שמדברים אליי בצורה מנומסת".

על המשחק מול מכבי תל אביב: "מכבי ת"א זה מועדון אדיר, קבוצה עם שחקנים מוכשרים, קבוצה מאומנת, ואנחנו צריכים לחשוב על עצמנו, איך לנצל את נקודת התורפה שלהם, איך לבוא הכי נחושים והכי מוכנים".

אריק ינקו: "שמעתי על מחאות וקללות של אוהדים, וכל מה שקורה במגרש זה לגיטימי, אבל כשזה מגיע לחיים האישיים, אין לזה מקום. הסיטואציה לא נעימה. גם השחקנים והצוות חושבים איך לצאת מזה יותר חזקים. התוצאות לא תואמות את היכולת של הקבוצה וחומר השחקנים, ואני מאמין שנצליח לצאת מזה. אמרתי לשחקנים שאנחנו סותמים אוזניים. מי שלא יכול להתמודד עם זה, לא יכול לשחק כדורגל. אמרתי גם לאוהד שדיברתי איתו, עדיף שהם יתמכו, זה יעזור יותר. אבל זו החלטה אישית שלהם מה הם בוחרים לעשות".

הסרטון המלא - תקרית בין גיא לוזון לאוהד מכבי פתח תקוה. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
הסרטון המלא - תקרית בין גיא לוזון לאוהד מכבי פתח תקוה/צילום מסך, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

טריוויה

* המאזן ב-19 המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות: 14 ניצחונות למכבי תל אביב מול שני ניצחונות בלבד של מכבי פתח תקוה (האחרון בבלומפילד במחזור הפתיחה בעונה שעברה) ושלוש תוצאות תיקו.

* מכבי פתח תקוה השיגה רק נקודה אחת מ-21 האחרונות וכבשה שער בודד בשבעת המחזורים הללו (הבעיטה החופשית של איתן אזולאי לרשת חדרה).

* מכבי תל אביב ברצף של שלושה ניצחונות חוץ, אבל כאורחת עדיין לא שמרה על שער נקי העונה בליגה. הפעם האחרונה הייתה בשלהי העונה הקודמת, עם 0:3 בפתח תקוה.

* טל בן חיים מעולם לא הפסיד למכבי פתח תקוה. יש לו 12 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו ב-15 מפגשים כשחקן הפועל ומכבי תל אביב, במהלכם כבש ארבעה שערים ובישל אחד מול הקבוצה בה החל את הקריירה. הוא לא שותף בהפסד במחזור הפתיחה בעונה שעברה ולא נכלל בסגל ב-1:1 במחזור השני העונה.

עוד בוואלה!

צפו בגיא לוזון מאיים על אוהד: "אני ארצח אותך, אשחט אותך"

לכתבה המלאה

תוצאות השבת:

הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד 1:2
הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה 0:2
הפועל נוף הגליל - מכבי נתניה 1:0
בני סכנין - מכבי חיפה 2:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully