וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיא קיבל מאבי את הכוח להתנהג ככה, יש לו גב"

עידן גולדשטיין, שצילם את הסרטון בו איים גיא לוזון על אוהד מכבי פתח תקוה ("אני ארצח אותך") בריאיון לוואלה! ספורט: "משפחת לוזון שכחה מה המטרה של קבוצת כדורגל. הם מנסים לייפות את מה שקרה, אבל המחאה לגיטימית, וגיא לא היה מעז להתנהג ככה בחיפה או בבית"ר"

תקרית בין גיא לוזון לאוהד מכבי פתח תקוה/סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

גיא לוזון חולל היום (חמישי) סערה גדולה בכדורגל הישראלי עם פרסום הסרטון בו הוא מאיים על אוהד מכבי פתח תקוה "אני ארצח אותך, אשחט אותך". לטענת אנשי המועדון כ-15 אוהדים חיכו במתחם האימונים של המועדון עם חזרת אוטובוס הקבוצה ממשחק ההפסד בקרית שמונה (1:09 והתקרבו למאמן בניסיון לתקוף אותו תוך איומים וקללות.

עידן גולדשטיין, ממארגני מחאת אוהדי מכבי פתח תקוה והאיש שצילם אתמול את הסרטון ונשמע ברקע מעיר ללוזון על הלגיטימיות של המחאה, אמר היום לוואלה! ספורט: "גיא לוזון זה לא האישיו, זה הסימפטום, את הכוח להתנהג ככה הוא קיבל מאבי לוזון והמשפחה, ששכחו מה המטרה של קבוצת כדורגל".

"במכבי פתח תקוה מעדיפים שלא יהיה קהל", המשיך גולדשטיין. "הם הכי נהנו בקורונה, אך המחאה הזאת לא תיעלם, אנחנו נמשיך בכל הכח. אנחנו רוצים את הקבוצה שלנו בחזרה, זה מעבר לתוצאה כזאת או אחרת, היציע עצוב, האוהדים עצובים, מרגישים שלקחו לנו את הקבוצה, מועדון חולה מהראש, ריק מתוכן. ברגע שהאינטרסים של המשפחה מעל המועדון אין לו זכות קיום".

צפו בגיא לוזון מאיים על אוהד מכבי פתח תקוה/סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

גולדשטיין הוסיף: "אבי לוזון אמר לנו אתמול שהמועדון על המדף, נחפש מישהו שייקח את הקבוצה אם זה נכון. אנשים רגילים לצחוק על הקהל של מכבי פתח תקוה, אבל בעבר אפשר היה לראות שמגיעים למשחקי הילדים והנוער 1,500 אנשים כדי לתמוך. בכל מה שקשור לקבוצה הבוגרת אנשים נעלמו, לא מרגישים שייכות, כי האינטרסים יותר חזקים מהמועדון או ההצלחה שלו".

לגבי האירועים אתמול סיפר גולדשטיין: "הסרטונים מאוד ברורים, אין שום עריכה, ההערות היו לגיטימיות וחוקיות וגיא התנהג כמו שהתנהג וכעת מנסים לייפות את זה. אני לא יודע אם האוהד יגיש תלונה במשטרה, אני לא אמליץ לו כלום, בסך הכל האוהד אמר לגיא 'ריסקת את הקבוצה, שחרר אותנו" ומכאן גיא התפרץ. זה לא משהו שלא עשו קודם, מחאה לגיטימית שגיא לא היה מעז להגיב ככה כשאימן בחיפה או בית"ר".

"נגד הקהל של מכבי פתח תקוה זה קל", הוא סיכם. "יש לו גם גב לזה, הכי קל לזלזל בנו אבל למכבי פתח תקוה יש אוהדים. חלק מוחאים כעת, חלק יצטרפו בהמשך וחלק התייאשו ולא באים יותר. אנחנו רוצים שיחזירו לנו את הקבוצה, זה הכל, לקחו לנו אותה ואנחנו נלחמים עליה".

עוד בוואלה!

צפו בגיא לוזון מאיים על אוהד: "אני ארצח אותך, אשחט אותך"

לכתבה המלאה

רון קופמן התעמת הערב עם אוהד מכבי פתח תקוה ליאח פיינר בתכנית הספורט של 103FM.

בפתח השיחה תקף קופמן את האוהד, ושאל: "גם לעבודה שלך אתה מסכים שיבואו 15 אנשים שיתחילו לקלל?". ליאח ענה: "אמרת שבאנו להציק לגיא לוזון וזה לא נכון. אנחנו רוצים את טובת המועדון".

קופמן ענה לו. "אתם התחלתם, מה רציתם להשיג?" והאוהד אמר: "דיברנו עם אבי לוזון, אנחו רוצים שהוא יחזיר את המפתחות. הוא עשה המון נזק לפתח תקוה".

"דרישה לגיטימית. אפשר לפנות לאתר המועדון או לעלות לשידורים ברדיו. למה לאיים ולהלהיט?", תהה קופמן. האוהד השיב כי הם לא הגיעו על מנת לאיים אלא רק לנהל שיחה. כתוצאה מכך, הכריז קופמן: "או שאנחנו מדברים אמת או שאנחנו לא מדברים בכלל. הוא לא קפץ עליכם סתם ואמר שהוא ישחט אתכם".

"אם אני משקר, שיפלו לי העיניים היום", טען אוהד הקבוצה, והוסיף: "אם היית נותן לי לדבר כבר היית מבין, אבל אתה לא נותן לי להשחיל משפט". קופמן השיב כי "אני מחזיק את ההקלטות. גם ככה אתם 17 אוהדים של המועדון ואני מבזבז על זה זמן. מי פנה לגיא?"

האוהד אמר: "כשגיא הגיע זה היה אחרי שסיימנו שיחה אם אבי שנגמרה בטוב ובהסכמה. קיבלנו החלטה כאוהדים שהשיחה עם אבי מיצתה את עצמה ובאנו לתמוך בשחקנים. לא אמרנו לגיא מילה ואתה יכול לבדוק בהקלטות. אחד האוהדים הלך לגיא ואמר לו 'אפשר לדבר איתך בבקשה?'"

קופמן תקף: "זה לא נכון. הוא לא אמר לו את זה ככה". האוהד הבהיר את אמירתו והוסיף כי האוהד שפנה לגיא אמר לו 'ריסקת אותנו - שחרר את הקבוצה'. קופמן הדגיש: "זה לא נכון. אתם 17 אוהדים של המועדון, אבל יש לכם יכולת דיגיטלית מופלאה כולל לערוך. לי יש את אחת הגרסאות הארוכות וזה לא מה שנאמר שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully